۰
هشدار پروفسور کرمی از تلاش دلالان بیولوژیک در مجلس

تلاش برای رأی آوردن وزرای طرفدار تراریخته در مجلس/گزارش‌های رنگی اما دروغ برای جلب نظر نمایندگان!

استاد دانشگاه بقیه الله(عج) و متخصص بیوتکنولوژی، درباره گزارش‌های کذب طرفداران تراریخته برای توجیه نمایندگان مجلس هشدار داد و گفت: نباید این همه سند و مدرک موجود درباره مضرات تراریخته را فراموش کرد و به دور ریخت.
تلاش برای رأی آوردن وزرای طرفدار تراریخته در مجلس/گزارش‌های رنگی اما دروغ برای جلب نظر نمایندگان!
به گزارش تفتان ما به نقل از خبرگزاری سینا؛ پروفسور علی کرمی، استاد دانشگاه بقیه الله(عج) و متخصص بیوتکنولوژی(زیست فناوری) درباره یک گزارش رنگی که تراریخته پرستان برای توجیه نمایندگان مجلس تهیه کرده‌اند، هشدارهایی داده است که آگاهی هرچه بیشتر مردم و نمایندگان مجلس را می‌طلبد.
 
این متخصص بیوتکنولوژی، می‌گوید: من مطلع شدم گزارشی توسط انجمن بیوتکنولوژی که خود بنده 20 سال پیش بنیانگذار آن بودم و متاسفانه حالا این انجمن در اختیار لابی‌های تراریخته قرار گرفته و تبدیل به انجمن توسعه تراریخته شده، ارائه شده است.
 
وی ادامه داد: تراریخته پرستان و لابی تراریخته به خاطر بالا رفتن آگاهی مردم و فعالیت کمپین‌های دانشمندان، سعی دارند نمایندگان مجلس را ترغیب کنند زیرا شنیده‌ایم قرار است وزرایی برای صنعت کشاورزی انتخاب شوند که به شدت طرفدار تراریخته هستند و حتی کاندیداهایی نیز معرفی شده‌اند.
 
این استاد دانشگاه بقیه الله، با هُشدار مبنی بر اینکه گویا لابی‌های طرفدار تراریخته قصد دارند ذهن نمایندگان مجلس را آماده کنند که اگر چنین وزیری معرفی شد به وی رای مثبت بدهند، گفت: گزارش‌های ارائه شده از سوی لابی‌های طرفدار تراریخته صددرصد دروغ و کذب است و در ویژه نامه تهیه شده توسط این گروه، از تصاویر رهبری استفاده شده، درصورتی که نظر رهبری کاملا مشخص است و ایشان بر کشاورزی سالم و ارگانیک تاکید کرده و اسناد آن هم موجود است.
 

ویژه نامه تهیه شده توسط طرفداران تراریخته
 
 وی با بیان اینکه رهبری با زیرکی پاسخ داده و فرموده‌اند "کشاورزی تراریخته درصورت بی ضرر بودن اشکالی ندارد"، تاکید کرد: ما همه به طور قطع می‌دانیم تراریخته ضرر دارد؛ بنابراین این گروه سودجو با سوء استفاده به دنبال اجرای اهداف خودشان هستند.
 
کرمی، گفت: بنابراین باید بسیار مراقب باشیم زیرا نمی‌دانیم در دولت آینده چه کسانی وزیر خواهند شد؛ اگر مردم و نمایندگان مجلس با هوشیاری عمل نکنند و طرفداران تراریخته بر سر کار بیایند فاجعه رخ خواهد داد؛ متاسفانه درحال حاضر دولت نیز به شدت از این گروه طرفداری می‌کند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: من به عنوان استاد دانشگاه طرفداری از تراریخته را نقد می‎کنم و می‌گویم باید جانب احتیاط را بگیریم؛ اینهمه سند و مدرک برخلاف تراریخته را نباید به دور ریخت و باید به فکر سلامت و امنیت مردم بود.
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 439932
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *