۰
امام جماعت مسجد المهدي(عج) خاش:

حجاب سبب آرامش رواني و امنيت روحي در جامعه مي شود

امام جماعت مسجد المهدي(عج) شهرستان خاش گفت: حجاب سبب آرامش رواني و امنيت روحي در جامعه مي شود و دشمنان انقلاب در تلاش هستند تا با کمرنگ كردن ارزش های اسلامی به اهداف شوم و ننگين خود برسند.
حجاب سبب آرامش رواني و امنيت روحي در جامعه مي شود
حجت الاسلام سيد ابراهيم طباطبايي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: حجاب و عفاف در تحکیم و تثبیت خانواده ایرانی نقش مهم و موثری دارد.
 
وی با بيان اينكه توطئه کشف حجاب دردوران حکومت استبدادی رژیم پهلوی رخ داد و ملت ایران را مورد هدف قرار داد، تصريح كرد: حجاب و عفاف نه تنها از مهمترین مسائل جامعه اسلامی در هر خانواده است بلکه استحکام بخش و تثبیت کننده  امنیتِ نهاد خانواده به عنوان مهمترین و مقدس ترین نهاد است.
 
حجت الاسلام طباطبايي با بيان اينكه مسئله حجاب و عفاف یک امرمهم و حیاتی برای هر جامعه ای است، گفت: بی ترديد نهادینه ساختن فرهنگ حجاب و عفاف یکی از باورهای  دینی است که نیازمند برنامه ریزی وتفکر  است.
 
امام جماعت مسجد المهدي(عج) شهرستان خاش اذعان كرد: امروز در شرایطی که دشمن با جنگ نرم از طریق فضای مجازی و ماهواره ای، به دنبال آن است که سبک زندگی غربی را وارد زندگي خانواده های ایرانی بكند متاسفانه غفلت و کم توجهی مسئولان  نسبت به مساله سبک زندگی ایرانیان آثار جبران ناپذیری برای کشورمان  به بار خواهد آورد.
 
وي بيان كرد: امروز نیازمند توجهه همه جانبه از سوی دولتمردان و مسئولان ارگان های رسمی کشورمان هستیم تا در موضوع مقدس و مهم حجاب و عفاف با سیاستگذاری مخلصانه و مدبرانه بودجه و اعتبار لازم جهت ایجاد ساختارهای مناسب را ایجاد كنند.
 
حجت الاسلام طباطبايي اظهار كرد: بايد دولت با بهره گیری ازکانون های مردمی زمینه پذیرش و پایبندی به مسئله حجاب در اقشار مختلف جامعه را به وجود آورد و از سازمان های مردم نهاد و ساختارهایی برآمده از بطن مردم انقلابی و باورمند و متدین بهره برداری و استفاده كند.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 439984
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *