۰
مدير آموزش و پرورش خاش:

شكوفا سازي استعداد دانش آموزان تضمين كننده آينده كشور است/ تجليل از دانش آموزان برتر سال سوم متوسطه شهرستان خاش + تصاوير

مدير آموزش و پرورش شهرستان خاش گفت: شكوفا سازي استعداد دانش آموزان تضمين كننده آينده كشور است و استفاده از فرصت ها رمز موفقیت دانش آموزان برتر است.
شكوفا سازي استعداد دانش آموزان تضمين كننده آينده كشور است/ تجليل از دانش آموزان برتر سال سوم متوسطه شهرستان خاش + تصاوير
به گزارش تفتان ما، قاسم كوچكزايي در همايش تجليل از دانش آموزان برتر حائز معدل كتبي بالاي هفده سال سوم متوسطه دوم شهرستان خاش كه در سرسراي اداره تبليغات اسلامي برگزار شد، اظهار كرد: تزكیه و تهذیب و تعلیم را باید در كنار هم پرورش و آن را بر هر كار دیگری ترجیح دهید و درخشش شما در عرصه های علمی باعث افتخار نظام است.
 
وي بيان كرد: نظام آموزش و پرورش نقش والایی در تربیت الگو‌های اسلامی دارد و ما در این زمینه از نیروهای متخصص استفاده می‌کنیم.
 
كوچكزايي تصريح كرد: تحقق اهداف آموزش و پرورش به کفایت و کارآمدی سیستم آموزشی بستگی دارد و برنامه ریزی جهت پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و همچنین بهبود شرایط موجود به منظور ارتقای تحصیلی از مهمترین اهداف آموزش و پرورش شهرستان خاش است.
 

 
وي با بيان اينكه دانش آموزان بعنوان آينده سازان اين كشور هستند، گفت: علوم مختلف و به روز در آينده بدست توانای  شما یافت و به نتیجه خواهد رسید.
 
* دانش آموزان بايد از سيره و زندگي ائمه اطهار سرمشق بگيرند
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خاش نيز در ادامه گفت: پروردگار جهانيان به وسيله سفير امين و امانت دار خود قرآن را بر رسول مكرم اسلام(ص) نازل كرد تا به وسيله آن انسان را هدايت و پرهيزگار كند.
 
حجت الاسلام عبدالواحد سپاهي بيان كرد: به عقيده و نظر علماء اصول قرآن؛ كلام پروردگار و معجزه است و هيچ فردي نميتواند مثل كلام خدا رو بياورد و بر همه انسانها واجب است كه به قرآن و دستورات آن عمل و ديگران را نيز به اين راه هدايت كنند.
 

 
وي با بيان اينكه دانش آموزان بايد از سيره و زندگي ائمه اطهار سرمشق بگيرند، اظهار كرد: معلمان و دبيران بايد در عرصه علم آموزي و تربيت فرهنگ اسلامي فرمايشات گوهر بار مقام معظم رهبري را سرلوحه و سرمشق زندگي و كار خود قرار دهند و وضعيت نامطلوب و نامناسب معلمان و دانشگاهيان در شان يك جامعه اسلامي نيست.
 
گفتني است؛ در ادامه اين همايش آقايان رحيمي و بولاغ در خصوص مشكلات و راه هاي پيشرفت تحصيلي به ايراد سخنراني پرداختند.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
.
.

.

.

.

.

 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 439988
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *