۰

ایجاد دبیرخانه مشترک نمایشگاهی برای برگزاری رویدادها در سیستان و بلوچستان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از ایجاد دبیرخانه مشترک نمایشگاهی برای برگزاری رویدادها در سیستان و بلوچستان خبر داد.
ایجاد دبیرخانه مشترک نمایشگاهی برای برگزاری رویدادها در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،با اشاره به ایجاد دبیرخانه مشترک جشنواره ها برای برگزاری منظم رویدادها اظهار کرد: جشنواره‌ها در حوزه تبلیغات و بازاریابی و اطلاع رسانی نقش ویژه ای دارند، از این رو در سال 96 در قالب طرح تبلیغات، جشنواره ها و رویدادهای مناسبتی فرهنگی و ورزشی نقش ویژه ای در برنامه های نامیدن استان به عنوان مقصد ناشناخته ملی خواهند داشت.
مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان افزود: قابلیت‌‌های گردشگری فرهنگی استان می تواند در کنار سایر شاخص‌های توسعه برای افزایش شهرت و آنچه که در کنار شرایط کنونی می تواند در کنار توسعه زیرساخت‌های دسترسی نقش ویژه ای داشته باشد و با افزایش اشتیاق سفر به این استان به رونق گردشگری در سیستان و بلوچستان کمک کند.
این مسئول ادامه داد: دبیرخانه مشترک نمایشگاهی به جهت اینکه برگزاری منظم و تدوین اجرایی کردن رویدادها، می تواند باعث تجمیع اعتبارات دستگاه عضو شود.
وی گفت: قرار نیست سال 96 پایان برنامه های مقصد گردشگری سیستان و بلوچستان باشد بلکه شروع و خیزی است برای اینکه در سالهای آتی هم به موازات برنامه های ششم توسعه از محل اعتبارات و برنامه های تخصیص داده شده این روند را ادامه دهیم.
گوهری از سیاست‌های راهبردی دبیرخانه دائمی جشنواره ها، به ایجاد هم افزایی بین توسعه فرهنگی سازی و توسعه گردشگری استان از طریق فراهم کردن تقویت عرصه حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه های گردشگری فرهنگی  اشاره کرد و گفت: گسترش و ارتقای محتوای فرهنگی، علمی گردشگری و اقتصادی، فرهنگ سازی و ارتقای غرور ملی و انسجام اجتماعی و تقویت روحیه خودباوری از طریق نمایش تصویری و معرفی فعالیت ها از سیاست های دیگر دبیرخانه دائمی جشنواره های استان است.
مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان از اهداف دبیرخانه دائمی جشنواره ها، معرفی توانمندی ها و دستاوردهای استان در بخش های مختلف و نیز کمک به تولید محتوا در قالب نمایشگاه، جشنواره، همایش و غیره را برشمرد و بیان کرد: ایجاد شرایط مساعد برای همکاری بین اعضا در راستای تحقق رسالت مربوطه، حداکثر بهره وری از حضور در نمایشگاه های داخلی و بین المللی با حداقل هزینه و معرفی توانمندی ها و دستاوردهای استان در بخش های مختلف از دیگر اهداف این دبیرخانه است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 440078
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *