۰
امام جمعه اهل سنت خاش:

قرار بود برجام نان بیاورد اما نان را از سفره مردم بریده است/ برجام؛ نافرجام بدعهدي هاي آمريكاي جنايتكار را نمايان كرد

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: برجامی که قرار بود زندگی افراد را به طور کل دگرگون سازد هیچ تاثیر مثبتی در روند زندگی آنها ایجاد نکرده است، بلکه با افزایش تورم و همچنین روند رو به رشد قیمت دلار برخی، قیمت اجناس را نیز گران تر از قبل کرده و نان را از سفره مردم بریده است و ملت ایران از برجام خیری ندیدند.
قرار بود برجام نان بیاورد اما نان را از سفره مردم بریده است/ برجام؛ نافرجام بدعهدي هاي آمريكاي جنايتكار را نمايان كرد
مولوي محمدعلي شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: نبايد سرنوشت و سازندگي ايران اسلامي را به مسئله برجام گره بزنيم چرا كه برجام هيچ دستاورد و نتيجه اي براي كشور ندارد.
 
وي با اشاره به فرمايشات رهبر انقلاب مبني بر اينكه "آمريكا و غرب مورد اعتماد نيست"، تصريح كرد: ادامه تحريم ها از سوي آمريكا بعد از توافق برجام مصداق بارز بي حيايي و بي اعتمادي به آمريكا است كه بايد دولت به اين مسئله توجه كند.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه برجام هيچ دستاوردي براي مردم ايران نداشته است، گفت: برجام نه تنها تاثيري در زندگي مردم نداشته بلكه هر روز نسبت به گذشته سفره مردم را كوچك تر و نان را نيز از سفره ها بريده است.
 
وي ادامه داد: برجام سبب از دست رفتن بسياري از ارزش هاي ايران شده و دولتمردان بايد پنبه مذاكرات را از گوش هاي خود بيرون كنند و با تكيه بر اقتصادمقاومتي مشكلات كشور را حل كنند.
 
وي با بيان اينكه دولت بايد به فكر معشيت و زندگي مردم باشد، خاطرنشان كرد: برجام هرگز نمي تواند نيازهاي مردم را برطرف كند و ملت ايران به برجام نياز ندارند چرا كه تنها ايستادگي و مقاومت در مقابل دشمن براي ملت ايران عزت و سربلندي مي آورد.
 
امام جمعه اهل  سنت شهرستان خاش با بيان اينكه وعده هاي دولت در خصوص برجام عملي نشده است، خاطرنشان كرد: وعده هاي دولت در مورد برجام به بوته فراموشي سپرده است و نه تنها چرخ سانتريفيوژها نچرخيد بلكه آن ها را تا 5 هزار كاهش داديم و قلب اراك را نيز با بتن پر كرديم و تحريم هاي بانكي افزايش پيدا كرد و با برجام هيچ وعده اي عملي نشد. 
 
وي با بيان اينكه در توافق برجام قرار بود بدون قيد و شرط همه تحريم ها برداشته شود اما در عمل اينگونه نبود، اظهار كرد: وزارت كشور نبايد در برابر غربی ها کرنش و سستی نشان بدهیم زیرا موضع منفعل، اهداف اسلام و انقلاب و تحقق خواسته های مردم را با مشکلات فراوانی مواجه می سازد.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 440089
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *