۰
شهردار خاش خبر داد

کاشت درخت و توسعه فضای سبز وظیفه ای همگانی است/ احداث یک هزار و ۵۰۰ سبز راه بوستان در ورودی شهر خاش

شهردار خاش گفت: کاشت درخت و توسعه فضای سبز وظیفه ای همگانی است و شهروندان باید در حفظ و نگهداری درختان و فضای سبز همکاری کنند.
کاشت درخت و توسعه فضای سبز وظیفه ای همگانی است/ احداث یک هزار و ۵۰۰ سبز راه بوستان در ورودی شهر خاش
عبدالمجید تمندانی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: با شروع مرمت و بهسازی فضای سبز اطراف میدان معلم، احداث سبز راه جهت پیادروی شهروندان از المان انار تا مسجد الخلیل در بوستان واقع در میدان معلم آغاز شد.
 
 
وي افزود: این سبز راه در مقیاس محلی و با طراحی زیبا با فرش پازل، صندلی، ست ورزشی مناسب و امکانات ویژه جهت رفاه حال شهروندان در حال اجرا است که شهروندان بتوانند اوقات فراغت خوبی در بوستانی زیبا و دلنشین را داشته باشند.
 
تمنداني  با بيان اينكه  در اجرای این پروژه، کشت چمن مناسب، اصلاح درختان، همراه با گلکاری فصلی، به مبلمان و زیباسازی محیطی آن در هنگام روز و شب برنامه های خوبی در حال اجرا است، تصريح كرد: درختانی که مانع اجرای پروژه های عمرانی باشند، با استفاده از مهارت کارشناسان واحد فضای سبز جابجا و به مکان مناسبی انتقال پيدا مي كنند.
 
وي بیان کرد: برای اولین بار چنین پروژه ای جهت رفاه حال شهروندان در مکان مناسب از شهر کلید خورده و احداث فضای سبز در نواحی شهری نوید بخش بهبود وضعیت فضای سبز شهری در این نقاط است.
 
تمندانی گفت: نیاز به ایجاد و طراحی فضای سبز، پارک و باغ در شهرها و مناطق پیرامونی آن به منظور گسترش چشم اندازهای مناسب، ایجاد آرامش روانی شهروندان، بهبود کیفیت هوا، کاهش آلودگی صوتی و جلوگیری از آثار نامطلوب زندگی ماشینی یکی از با ارزش ترین اقدامات سالم سازی و طبیعی تر جلوه دادن محیط زندگی انسان است.
 
وي اذعان كرد: جهت احداث سبز راه در این قسمت مي توان به اقداماتی نظیر زیر سازی، احداث پیاده رو بطول يك هزار و 500 متر شامل تراکم اولیه و شن ریزی، خاکبرداری، نصب مبلمان پارکی شامل نیمکت پارکی و پایه چراغ و نصب تاسیسات برقی و آب اشاره کرد.
 
تمنداني اظهار كرد: امیدواریم با اقدامات خود موجبات توسعه و گسترش‌ فضای سبز مناسب در سطح شهر، شهری با چشم اندازی دلنشین و زیبا را فراهم كنيم.
 
انتهای پیام/
جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب: 440102
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *