۰
فرمانده انتظامي شهرستان خاش:

تعامل پلیس و دستگاه قضا بسترساز امنیت پایدار در شهرستان خاش است

فرمانده انتظامي شهرستان خاش گفت: تعامل میان پلیس و دستگاه قضا باعث ایجاد امنیت پايدار و کاهش جرائم در شهرستان خاش شده است.
تعامل پلیس و دستگاه قضا بسترساز امنیت پایدار در شهرستان خاش است
به گزارش تفتان ما، سرهنگ احمد ثمره حسيني در ديدار با رئيس دادگستري و پرسنل اين اداره با بيان اينكه پليس و دستگاه قضا دو عامل قدرتمند در پيشگيري از جرائم وآسيب هاي اجتماعي هستند، اظهار كرد: با سايه تعامل و همدلي در دستگاه هاي اجرايي مي طلبت موفقيهاي زيادي حاصل شود.
 
وي بيان كرد: با تعامل بين دستگاه قضايي و پليس مي توان جرايم در سطح شهرستان را كاهش دهيم و تعامل اين دو دستگاه مي تواند فرصت ارتكاب اعمال مجرمانه را از سود جويان و مخلان نظم امنيت  بگيرد و اين مسئله مهم سبب تحکيم در برقراري نظم امنيت مي شود.
 
سرهنگ ثمره حسيني با بيان اينكه خدمتگذاري به مردم وظيفه مشترک دو نهاد قضايي و پليس است، ادامه داد: تمام تلاش پرسنل نيروي انتظامي بر پايه جلب و رضايت مردم است.
 
وي خاطرنشان كرد: برقراري امنيت، حفظ و ارتقاء نياز ضروري جامعه است و برآورده شدن اين امر مهم بدون همکاري دستگاه هاي متولي از جمله دستگاه قضا و نيروي انتظامي تقريبا غير ممکن است.
 
* قوه قضاييه پشتيبان حقوق فردي و اجتماعي و مسئول تحقق بخشيدن به عدالت است
ریيس دادگستري شهرستان خاش نيز در ادامه با بيان اينكه قوه قضاييه پشتيبان حقوق فردي و اجتماعي و مسئول تحقق بخشيدن به عدالت است، اظهار كرد: در راه رسيدن به عدالت و برقراري نظم امنيت از هيچ تلاشي دريغ نخواهد کرد و اين مسئله مهم را در صدر اولويت کاري خود قرار داده است.
 
علي مهرباني فر بيان كرد: با اقدامات مناسب براي پيشگيري از جرم و آسيب هاي اجتماعي قدم برخواهيم داشت و پليس و دستگاه قضا با نشان دادن ويژگيهاي اخلاق مداري و عدالت سبب جلب اعتماد بيشتر مردم مي شوند و هر دو نهاد بايد با تمام توان خود در اين راه تلاش کنند.
 
وي با بيان اينكه نتيجه تعامل دستگاه قضا و نيروي انتظامي برقراري امنيت پايدار در جامعه است، اظهار كرد: در حال حاضراين امر محقق شده است و با تلاش شبانه روزي فرماندهي و پرسنل نيروي انتظامي شهرستان عرصه بر مجرمان سخت تر شده است.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 440184
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *