۰

تعدادی از اعضای شورای عالی ایثارگران با رئیس کمیسیون اصل نود مجلس دیدار کردند

دیروز دوشنبه دوم مرداد تعدادی از اعضای شورای عالی انجمن‌های ایثارگران با دکتر محمدی رئیس کمیسیون اصل نود دیدار کردند و در خصوص مسائل مرتبط با ایثارگران گفت‌وگو داشتند.
تعدادی از اعضای شورای عالی ایثارگران با رئیس کمیسیون اصل نود مجلس دیدار کردند
به گزارش سرویس باشهداتفتان ما

امیر عقیقی سخنگوی شورای عالی انجمن های ایثارگران گفت: دیروز دوشنبه دوم مرداد تعدادی از اعضای شورای عالی انجمن های ایثارگران با دکتر محمدی رئیس کمیسیون اصل نود دیدارکردند و در خصوص مسائل مرتبط با ایثارگران گفتگو داشتند.
عقیقی گفت: این دومین نشستی است که شورای عالی با دکتر محمدی برگزار می کند که لازم است از ایشان بخاطر توجه ویژه ای که به جامعه ایثارگری کشور دارند تشکر و قدردانی شود.
وی افزود: در این نشست مسائل مرتبط به مشکلات جامعه ایثارگری ودلایل برگزاری اجتماع 14 اسفند 95 از جمله تغییر لایحه ایثارگران و تصویب آن درمجلس شورای اسلامی و همچنین مکاتباتی که شورای عالی با ریاست محترم جمهور درباره شاخص های رئیس جدید بنیاد و معرفی گزنیه های مورد تائید تشکل های ایثارگری به ایشان داشته است مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
سخنگوی شورای عالی در ادامه گفت: رئیس محترم کمیسیون اصل نود ضمن ابراز خرسندی از نشست صمیمی با اعضای شورای عالی تاکید کردند تمام سعی خود را درمجلس شورای اسلامی برای تصویب لایحه پیشنهادی شورای عالی که مطمئنا تمام جزئیات و مشکلات جامعه ایثارگری در آن دیده شده است خواهند نمود واز گزینه های ریاست بنیاد و افراد معرفی شده از سوی شورای عالی به ریاست محترم جمهوری استقبال کرده و این حرکت را مثبت قلمداد نموداند و اظهار امیدواری کردند رئیس جمهور محترم از بین افراد پیشنهادی که مورد تائید تشکل های ایثارگری است مدیریت آینده بنیاد شهید و امور ایثارگران را انتخاب نمایند.
عقیقی در پایان گفت: دکتر محمدی ضمن اشاره به پیگیری مکاتبات شورای عالی انجمن های ایثارگران از رئیس جمهور محترم در جلسه بسیار نزدیکی که روسای کمیسیون های مجلس با ایشان خواهند داشت، قول دادند در چند روز آینده در جلسه رسمی شورای عالی انجمن های ایثارگران نیز شرکت نمایند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 440359
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *