۰
گزارش تفتان ما از روستايي كه چشم انتظار اقدام مسئولان است؛

روستای شوگه خاش محلی برای تولید و اشتغال؛ اما محروم از خدمات دولت/ مسئولان صدای کودکان اين روستا را نمی‌شنوند

روستای شوگه در بخش مرکزی شهرستان خاش از مناطق مهم برای تولید و اشتغال و تلاش جهت تحقق شدن شعار "توليد و اشتغال، اقدام و عمل"محسوب مي شود اما از خدمات دولت در حوزه های مختلف محروم است و اهالي اين روستا همچنان چشم انتظار اقدام مسئولان هستند.
روستای شوگه خاش محلی برای تولید و اشتغال؛ اما محروم از خدمات دولت/  مسئولان صدای کودکان اين روستا  را نمی‌شنوند
به گزارش خبرنگار سرويس اجتماعي تفتان ما، ساکنان روستای محروم شوگه از خدمات دولت سالهاست كه محروم هستند و در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال و رونق تولید از سالهای دور تاکنون همت و تلاش دارند و کار کشاورزی و دامداری در این روستا پر رونق است.
 
عمق محرومیت در این روستا بیداد می کند و متاسفانه مسئولان تاکنون نتوانسته اند به خوبی به رفع نیازهای ساکنان این منطقه موفق عمل کنند.
 
مردم این روستا چند سال است که پیگیر حل مشکلات برق، آب رسانی، واگذاری قانونی و سنددار کردن زمینهایشان، انجام کارهای اقتصادی، تجاری، فرهنگی، آموزشی، تفریحی، کشاورزی و غیره هستند.
 
اگر چه اقداماتی برای حل مشکلات ساکنان در این روستا توسط مسئولان برداشته شده و فرماندار و بخشدار مرکزی و مدیران آب و برق و منابع طبیعی و غیره پای کار هستند که مشکلات از این روستا برچیده بشود اما برای خدمت رسانی به مردم منطقه اقدامی فوری و جهادی لازم است.
 
كودكان اين روستا در حالی مشغول به تحصیل هستند که حتی برخی از آنها کفش هم بر پای خود ندارند و تعداد قابل توجهی از خانواده‌ها که در اين روستا زندگی می‌کنند،از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و این خانواده‌ها با برای ادامه زندگی خود با مشکلات بسیاری روبرو هستند.
 
هم راستایی و همگامی ساکنان این روستا با مسئولان نظام اسلامی و مشارکت آنان در امورات مختلف کشور بخوبی مشهود بوده و اینکه مردم منطقه با سخت کوشی و مجاهدت شبانه روزی از منابع طبیعی و محیط زیست منحصر به فرد منطقه صیانت می کنند.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب: 440387
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *