۰
رنج ساکنان روستایی/

نماینده مردم خاش در مجلس: دولت به نقاط محروم و کمتر توسعه یافته بیشتر توجه کند

نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه آسیبهای زیادی متوجه نقاط روستایی و عشایری کمتر توسعه یافته بوده و مردم با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند از دولت انتظار می رود به اینگونه مناطق بیشتر توجه کند.
نماینده مردم خاش در مجلس: دولت به نقاط محروم و کمتر توسعه یافته بیشتر توجه کند
به گزارش خبرنگار سرويس فرهنگی تفتان ما، علی کرد در بازدید از طرحهای اجرا شده و دیدار با مردم در انتظار خدمات دولت در روستاهای دهستان کوه سفید بخش مرکزی خاش بیان کرد: جای گلایه مندی وجود دارد که بسیاری از مردم ساکن در مناطق محروم خاش همچنان در انتظار خدمت رسانی و نگاه وسیع دولت هستند.   وی افزود: عمق محرومیت در نقاط روستایی به شدت بیداد می کند و مردم در حوزه های مختلف نیازمند توجه و عنایت های ویژه هستند و دولت باید به دنبال تحقق وعده های داده شده باشد و تمام تلاش خود را برای کاهش دادن و حل مشکلات مردم قرار بدهد.
  عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در بازدیدهای میدانی به همراه مسئولان مشکلات و آسیبها را شناسایی می کنیم و از مقامات بالادستی دولت حل مشکلات را مطالبه می کنیم.   کرد افزود: حق مردم ما نیست که علیرغم حمایتهای بی دریغ شان از دولت از خدمات رسانی در مباحث مختلف محروم بمانند و رنج فقر و محرومیت کمر مردم ما را خمیده کند.   وی تصریح كرد: در مباحث مختلف از خدمات ارایه شده از سوی دولت قدردانی می کنیم اما این دلیل نمی شود که از حمایت مردم و تلاش برای حل مشکلات دست بکشیم.   در بازدید مشترک نماینده مردم شهرستان خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی، معاون امور عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیران ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، ورزش، راهداری و حمل و نقل جاده ای، آب و فاضلاب روستایی، برق، کمیته امداد و بهزیستی، شماری از معتمدان و شوراها و غیره مشکلات مردم ساکن در روستاهای ناصری، بیت آباد، کمال آباد، کلکلی نو، مهربان، صمد آباد، میرزا آباد، نصرت آباد، سید آباد، نورآباد و در محمد آباد دشت رباط، قادر آباد دشت جارو، شیرآباد دشت بوزن از توابع دهستان کوه سفید بخش مرکزی خاش در مباحث راه و آب شرب، فضای آموزشی، طرح هادی روستایی، گردشگری، ورزشی، برق رسانی، کشاورزی، ارتباط تلفن همراه، اینترنت، پوشش صدا و سیما مورد بررسی قرار گرفت.   انتهای پیام/      
شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب: 440425
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *