۰
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش:

ترويج روحيه ايثارگري و فداكاري مهمترين هدف اردوهاي راهيان نور است/ اعزام ۸۸ بسيجي شهرستان خاش به اردوي راهيان نور غرب كشور + تصاوير

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش گفت: کاروان راهیان نور از شهرستان خاش با هدف پاسداشت مقام شهیدان و آشنایی با مناطق عملیاتی غرب کشور به کرمانشاه اعزام شدند.
ترويج روحيه ايثارگري و فداكاري مهمترين هدف اردوهاي راهيان نور است/ اعزام ۸۸ بسيجي شهرستان خاش به اردوي راهيان نور غرب كشور + تصاوير
سرهنگ دوم پاسدار علی ابراهیم زاده در حاشيه اعزام اقشار مختلف مردم شهرستان خاش به اردوي راهيان نور، در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار کرد: هشتاد و هشت نفر از زنان و مردان فارس و بلوچ خاش در قالب دو دستگاه اتوبوس به نقاط عملیاتی کرمانشاه اعزام شدند تا ضمن بازدید از مکانهای مبارزه حق بر علیه باطل با رشادتهای رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی آشنا بشوند.

وی با بيان اينكه در این کاروان روحانیون شیعه و سنی و کارشناسان فرهنگی و راویان دفاع مقدس حضور دارند، تصريح كرد:  اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسيار مهم و اثر گذار است.
 
سرهنگ ابراهيم زاده با بيان اينكه اقشار مختلف مردم شهرستان خاش همه ساله آمادگی دارند که بصورت خودجوش از مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور دیدن کنند، گفت: اين اردوها با هدف آشنايي هرچه بيشتر اقشار مختلف مردم  با واژ هاي ازخودگذشتگي و ايثار اجرا مي شود و شركت كنندگان در اين اردو در طول اين سفر بسيار معنوي و با ارزش علاوه بر شركت و حضور در اردوي عملي يادمان هاي شهداي دفاع مقدس با آرمان هاي شهداء و امام شهداء تجديد پيمان مي كنند.
 
وي با بيان اينكه اردوهاي راهيان نور اين شهرستان نسبت به سال هاي گذشته 100 درصد افزايش داشته است، گفت: كاروان هاي راهيان نور جوانان و نسل هاي بعد از جبهه و جنگ را با رشادت ها و شهامت هاي رزمندگان و ايثارگران و شهيدان والامقام هشت سال جنگ تحميلي آشنا مي كنند و سبب مي شود تا آنها پس از بازگشت از اين مناطق سيره و روش اين عزيزان را سرلوحه زندگاني خود قرار دهند و به وصيت نامه هاي آنان عمل كنند.
 
جانشين فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش با تاكيد بر لزوم شركت اقشار مختلف مردم در اين اردوها با بصيرت و آگاهي، اذعان كرد: هر فردي كه در اين سفر شركت مي كند بايد خاطرات خود را مكتوب كند و پس از بازگشت براي ساير دوستان خود بازگو كند تا از اين طريق بتوانيم فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي را ترويج و گسترش دهيم.
 
وي با بيان اينكه بايد از اين اردوهاي راهيان نور استفاده حداكثري را بكنند، گفت: كاروان هاي راهيان نور جوانان و نسلهاي بعد از جنگ را با رشادت هاي رزمندگان، ايثارگران و شهداي 8 سال جنگ تحميلي آشنا مي كنند و برنامه ريزي صحيح در اين اردوها سبب تاثيرگذاري هرچه بيشتر بر زائران مناطق جنگي خواهد شد و خاطرات ماندگاري برجاي ميگذارد.
 
سرهنگ ابراهيم زاده با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب كه مي فرمايند:" امروز زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا كمتر از شهادت نيست"، اظهار كرد:  اردوهاي راهيان نور عمالي مهم در تحول بُعد فرهنگي و معنوي در جامعه و همانند كلاسي براي خودسازي معنوي دانش آموزان و فرصتي مناسب جهت كسب معرفت دروني جوانان است.
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 440534
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *