خبرنگار باید دارای هوش سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باشد

17 مرداد 1396 ساعت 14:41

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگار باید در تمامی حوزه‌ها از علم کافی برخوردار بوده و دارای هوش سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باشد.


به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،دولت کردستانی صبح امروز در آیین تجلیل از تلاشگران عرصه رسانه در اداره کل راه آهن جنوب شرق ضمن تبریک 17 مرداد ماه روز خبرنگار اظهار کرد: یک خبرنگار باید آینده نگر و مشاور در تمام حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی باید و بدون غرض ورزی مشکلات جامعه را مطرح کند.
مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان افزود: گاهی مدیران  دچار روزگری می شوند که این خبرنگاران هستند که باید به سراغ آنها رفته و پیگیر مطالبات مردم باشند.
وی با تاکید بر اینکه برخی مسئولان خود را در پناه مسائل امنیتی استان مخفی کرده اند گفت: مردم استان ما مردمی نجیب هستند و مطالبه گری کمتری دارند لذا خبرنگاران باید فریاد مردم به ویژه مردم در حاشیه را به گوش مسئولان برسانند،  امروز باید حصارها بشکند و مسئولان در همه حوزه ها وارد عرصه پاسخ گویی شوند.
مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگاران باید حق و حقوق دیگران را احیا کنند باید مطالبات مردمی که در مناطق حاشیه نشین زندگی می کنند را به گوش مسئولان برسانند.
کردستانی با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن خزایی نیز گفت: شهید خزایی با عشق و علاقه در سوریه و دمشق رسالت خبرنگاری را انجام می داد و افتخاری بزرگ برای مردم استان سیستان و بلوچستان شد.
وی با تاکید بر اینکه ما در سیستان و بلوچستان غنی ترین فرهنگ و تمدن را داریم گفت: باید فرهنگ غنی این استان، ظرفیت ها و توانمندی های آن  توسط خبرنگاران به دنیا معرفی شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 440689

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/440689/خبرنگار-باید-دارای-هوش-سیاسی-اجتماعی-اقتصادی-باشد

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir