۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه های نماز جمعه این هفته؛

وزیران پیشنهادی دولت باید اولویت کاری داشته باشند/ خبرنگاری شغلی حساس خطیر و مسئولیت‌پذیر است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: وزیران پیشنهادی دولت باید اولویت کاری داشته باشند و دولت باید برای تمام مشکلات اساسی مردم تلاش کند.
وزیران پیشنهادی دولت باید اولویت کاری داشته باشند/ خبرنگاری شغلی حساس خطیر و مسئولیت‌پذیر است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبی تفتان ما،  مولوی محمدعلی شهنوازی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خاش با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: با رعایت تقوای الهی فرد مسلمان به سوی رستگاری و سعادت حرکت می کند و در آخرت در محضر پروردگار متعال سربلند و پیروز است.
 
وی با اشاره به بررسی وزیران پیشنهادی دولت توسط مجلس، گفت: وزیران پیشنهادی دولت باید دارای برنامه و اولویت کاری جهت خدمت به تمام اقشار ملت و از جمله خدمت به ساکنان جامعه ایرانی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و خیرخواه باشند و وزیرانی باید روی کار بیایند که از توان خدمتی بالایی برخوردار هستند.
 
وی تصریح کرد: مجلس با رای دادن و اعتماد به وزیران با تجربه و کارآمد به تشکیل دولت خدمتگذار کمک کند تا خدمات شایسته ای به مردم انجام شود.
 
مولوی شهنوازی با اشاره به اعزام های مناسک حج، ادامه داد: شرکت مسلمانان در مناسک حج که گردهمایی بزرگ امت در سرزمین وحشی می باشد، مصداقی برجسته از اتحاد و همدلی و رسیدن به قرب الهی است.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به محرومیت های منطقه خاش و سیستان و بلوچستان گفت: در منطقه نمی گوئیم کار نشده و یا دولت برنامه ندارد ولی ضمن تجلیل از خدمات انجام شده متذکر می شویم سالهاست دولت در مباحث مختلف وعده می دهد اما بسیاری از وعده ها محقق نمی شود.   وی با تبریک مناسبتهای هفته و تجلیل از خدمات خبرنگاران بر ضرورت استفاده از مدیران توانمند در منطقه برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.
 
مولوی شهنوازی ادامه داد: توجه به نیازهای خبرنگاران از ضرورتهای اجتناب ناپذیر بوده که متاسفانه شاهد هستیم مسئولان در این موضوع کوتاهی دارند.
 
وی تاکید کرد: مسئولان در شهرستان خاش باید به فکر باشند تا خدمات مطلوب و در شان مردم منطقه ارائه شود و افرادی روی کار بیایند که واقعا دلسوز هستند و برای مردم خود را وقف و هزینه می کنند.
 
وی با اشاره به مراسم تنفیذ رئیس جمهور، گفت: معیشت مردم، تعامل با جهان و ایستادگی در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی توصیه مهم و راهبردی رهبر انقلاب به رئیس جمهور است و نخستین مأموریت رئیس جمهور پس از تنفیذ و تحلیف، رفع مشکلات مردم در رابطه با اقتصاد و وضعیت معیشت است.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور ایران اسلامی، اذعان کرد: خیلی از کشورها پشتیبان صدام بودند و صدام نیز با کسب غرور و کم‌عقلی تن به تجاوز به خاک ایران را داد.
 
وی با بیان اینکه صدام اگر انسان عاقلی بود می‌توانست پیش‌بینی کند که در این جنگ پیروز نخواهد شد، اظهار کرد: حتی صدام فکر نکرد بعد از شکست چه خواهد شد و این کم عقلی و غرور باعث شد وارد جنگ شده و با ملت غیور ایران وارد نبرد شود و غافل از آن بود که ملت ایران در طول تاریخ ثابت کرده که هیچگاه تن به شکست نخواهد داد.
 
انتهای پیام/
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 440758
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *