۰

عزت و اقتدار ملت ایران مرهون رشادت های شهداء است/ شهداء حق بزرگي بر گردن همه مسئولين دارند

فرماندار شهرستان خاش گفت: عزت و اقتدار ملت ایران مرهون رشادت های شهداء است و تجديد پيمان با شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي در حقيقت به معناي نگهداري و حفاظت از خون پاك آن ها و پاسداشت آرمان هاي والاي امام شهداء است.
عزت و اقتدار ملت ایران مرهون رشادت های شهداء است/ شهداء حق بزرگي بر گردن همه مسئولين دارند
محمداكبر چاكرزهي در حاشيه برگزاري مراسم غبارروبي و عطراقشاني گلزار شهداي گمنام، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با تبريك هفته دولت، با بيان اينكه هفته دولت بهترين فرصت جهت ارائه دستاوردهاي دولت به مردم است، اظهار كرد: شهداء حق بسيار بزرگ و مهمي بر گردن مسئولين دارند و بايد با ادامه دادن راه آن ها اين حق را ادا و آن ها را از خود راضي نگه داريم.
 
وي با بيان اينكه برگزاري اينگونه برنامه ها ظرفيت گسترده اي در فرهنگ سازي ارزش هاي اسلامي در نسل هاي جديد ايجاد مي كند، تصريح كرد: تجديد پيمان با شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي در حقيقت به معناي نگهداري و حفاظت از خون پاك آن ها و پاسداشت آرمان هاي والاي امام شهداء است كه بايد سرمشق و سرلوحه كاري همه آحاد مردم قرار گيرد.
 
چاكرزهي با بيان اينكه هر آنچه را كه امروز داريم مديون خون شهداء هستيم، بيان كرد: طبق فرمايش گوهربار رهبر انقلاب اسلامي كه مي فرمايند:" زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست" لذا در عصركنوني وظيفه همگان است كه رهرو شهداء باشند و در راستاي تحقق آرمان ها و وصيت هاي آن ها قدم بردارند.
 
وي خاطرنشان كرد: اين برنامه با هدف تعمين بخشيدن به درس آشنايي با ارزش ها و جايگاه شهداء برگزار شده كه اينگونه برنامه ها ظرفيت بسيار بزرگي در فرهنگ سازي ارزش هاي اسلامي در نسل هاي آتي جامعه ايجاد خواهد كرد.
 
وي با بيان اينكه شهداي هشت سال جنگ تحميلي حق بزرگي بر گردن ما دارند، تصريح كرد: مسئولان بايد راه اين شهداء والامقام را ادامه دهند و خواسته هاي آنان را نيز انجام و ارزش ها و دستاوردها را به نسل هاي ديگر شانه به شانه منتقل كنند.
 
فرماندار شهرستان خاش با بيان اينكه تجديد ميثاق با شهداء در حقيقت پاسداشت خون آنان و تجديد بعيت با شهداء و امام راحل است، اظهار كرد: در عصركنوني وظيفه همه آحاد ملت شهيد پرور و با بصيرت ايران اسلامي است كه رهرو شهداء و امام راحل باشند و در جهت تحقق آرمان هاي والاي آنان گام بردارند و ذره اي از اهداف نظام جمهوري اسلامي دست برندارند.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما؛ در ادامه، مسئولان، فرماندهان نظام و انتظامي و اقشار مختلف مردم شهرستان خاش با در دست داشتن گل و گلاب، گلزار شهداي گمنام اين شهرستان را غبارروبي و عطرافشاني كرده و يك بار ديگر با آرمان هاي شهداء و امام شهيدان تجدید عهد و پیمان کردند.  
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب: 441015
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *