۰

زمانی: خودم قانون‌گذار هستم و حرفی بر خلاف مصوبه هیات مدیره نمی‌زنم!/ استقلال تیمی می‌شود که هواداران می‌خواهند

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های افتخاری گفت: خودم سال‌هاست که قانونگذار هستم و خلاف مصوبه هیات مدیره هیچ حرفی نمی‌زنم.
زمانی: خودم قانون‌گذار هستم و حرفی بر خلاف مصوبه هیات مدیره نمی‌زنم!/ استقلال تیمی می‌شود که هواداران می‌خواهند
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،حسن زمانی در گفت‌و‌گو با رادیو جوان اظهار داشت: آقای منصوریان فصل قبل زحمات زیادی برای تیم کشید و امسال هم تلاش خود را کرد و بیشتر از این نتوانست نتیجه بگیره و بنابراین با پیشنهاد مدیرعامل هیات مدیره مجاب شد برای بهبود شرایط دو بازی دیگر به این مربی سختکوش و جوان فرصت بدهیم که شاهد ادامه کار وی در تیم باشیم ولی اگر نتایج خوب نباشد تصمیم گرفتیم به سمت جذب مربی درجه یک خارجی باشیم تا خواسته هواداران را اجابت کنیم.
وی در خصوص اینکه به چه شخصی پیشنهاد داده شده گفت: تمام مذاکرات و پیگیری‌ها در آینده از طرف افتخاری انجام خواهد شد.
زمانی در خصوص اظهارات افتخاری که گفته در استقلال باید نداریم و ظاهرا اختلافاتی بین او و مدیرعامل این باشگاه وجود دارد گفت: ما فرهنگ این مدل ادبیات را قبول نداریم. ما یک خانواده هستیم. مطمئن باشید چیزی که بنده می‌گویم مغایرتی با مصوربه هیات مدیره ندارد. من قانون‌گذار هستم و سالها است در مجلس حضور دارم و سرسوزنی خلاف مصوب در هیات مدیره اظهار نظر نمی‌کنم.
وی در خصوص اینکه اگر استقلال حتی یک بازی را ببازد تکلیف منصوریان چه می‌شود گفت: ما باید خروجی دو بازی را ببینیم و سپس هیات مدیره تصمیم می‌گیرد.
زمانی تاکید کرد: در نشست روز گذشته مصوب کردیم درصدی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود و کادر فنی را دست نگه داریم تا تکلیف مشخص شود.
وی در خصوص دلایل غیبت قریب گفت: او با غیبت در جلسه دیروز ثابت کرد تصمیم ندارد به استقلال بیاید و در این باره وزیر محترم ورزش تصمیم نهایی را خواهد گرفت.
عضو هیات مدیره استقلال در پایان گفت: به هواداران نوید می‌دهم استقلال در اینده نزدیک آنچه می‌شود که هواداران می‌خواهند. آنها کمی‌ صبور باشند تا تیم به آنچه استحقاق دارد برسد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 441049
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *