۰

دهن‌‌کجی شهردار و شورای شهر تهران به مردم آذربایجان/ مدیرعامل مستعفی حادثه قطار تبریز-مشهد معاون نجفی شد!

اصلاح‌‌طلبان تهران گرد هم جمع آمدند تا اجازه ندهند پورسیدآقایی بیکار بماند و به‌‌خاطر مرگ 40 آذربایجانی، از قطار مسئولیت کنار بماند.
دهن‌‌کجی شهردار و شورای شهر تهران به مردم آذربایجان/ مدیرعامل مستعفی حادثه قطار تبریز-مشهد معاون نجفی شد!
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،، حادثه‌‌ی تلخ قطار تبریز-مشهد را حتماً به‌‌یاد دارید، آذربایجانی‌‌های عازم مشهدالرضا در آتش بی‌‌تدبیری مسئولین وزارت راه و شهرسازی سوختند و در نهایت حسن پورسیدآقایی، مدیرعامل راه‌‌آهن کشور استعفاء داد تا از حجم انتقادات کاسته شود.
تنها کار عملی وزارت راه و شهرسازی همین بود، آخوندی بر سرِ جای خود ماند و حتی به مرور زمان امضاءهای استیضاح وزیر راه نیز به حداقل رسید و در نهایت از مجلس رأی اعتماد دوباره گرفت، در دولت دوازدهم هم که وزیر است و از منظر وکلای ملت فردی که می‌‌گفت اگر راننده خواب هم باشد سیستم اجازه نمی‌‌دهد اتفاقی رخ دهد، به‌‌خاطر خرید سیستمی معیوب مقصر نیست.
با اینکه تعدادی از نمایندگان آذربایجان‌‌شرقی طی معامله‌‌هایی کثیف، آن‌‌هم به‌‌خاطر قیر و آسفالت از خیرِ استیضاح آخوندی گذشتند کاری نداریم اما همین نماینده‌‌ها هنگام انتقاد از چرایی عدم استعفاء وزیر راه و شهرسازی می‌‌گفتند پورسید آقایی استعفاء داد و دیگر نیازی به کناره‌‌گیری آخوندی نیست.
حالا همان پورسید آقایی با حکم نجفی و لابی تعدادی از اعضاء شورای شهر تهران معاون شهردار تهران شد تا از قطار مسئولیت به‌‌دور نماند. این حکم خاطره‌‌ی تلخ حادثه قطار و دردهای مردم آذربایجان را تازه کرده است.
هنوز داغِ پدری که 4 تن از اعضاء خانواده‌‌اش را از دست داد و زجه‌‌های فرزندانش را شنید، یا آن کودک خردسالی که تمام اعضاء خانواده‌‌اش را از دست داد و یا پدری که خاکستر تنها فرزندش را تحویل گرفت، در دل‌‌ها پابرجاست.
قطعاً قحط الرجال نبود و شهردار تهران می‌‌توانست افراد دیگری را به‌‌کار گیرد اما این‌‌بار شهردار و شورای اصلاح‌‌طلب تهران همچون وزیر اصلاح‌‌طلبشان به آذربایجانی‌‌ها دهن‌‌کجی کردند.
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 441206
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *