۰
آموزش نیروهای امدادی در مدارس/

دادرسان برتر دانش آموزی در خاش تجلیل شدند

دادرسان برتر دانش آموزی که موفق به کسب رتبه دوم امداد و نجات طرح دادرس در سیستان و بلوچستان شده اند در مراسمی تجلیل شدند.
دادرسان برتر دانش آموزی در خاش تجلیل شدند
سرپرست جمعیت هلال احمر خاش اظهار کرد: این طرح چهار سال است که در مدارس این شهرستان با هدف آماده سازی دانش آموزان در شرایط سخت امداد و نجات اجرا می‌شود.
محمدامین حسین زهی در حاشیه برگزاری تجلیل از نفرات برتر طرح ملی دادرس در گفت‌وگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: این طرح مجموعه آموزش‌هایی است که دانش‌آموز را برای روزهای سخت آماده می‌کند.

وی ادامه داد: المپیاد استانی طرح ملی دادرس در شهرستان زاهدان باحضور ۱۴ نفر از دختران و ۱۴نفر از پسران دانش‌آموز خاشی در رقابت با سایر شهرستان ها برگزار شد.

معاون آموزش و پرورش شهرستان خاش در این مراسم مطرح کرد: در این المپیاد که تیم‌های منتخب شهرستان‌ها حضور داشتند، دانش‌آموزان خاشی با شور و نشاط قابل توجه و مهارت و توانایی‌های امدادی و کمک‌های اولیه خود را به نمایش گذاشتند.

عبدالشکور محمدی دادکان خاطرنشان کرد: این المپیاد هر ساله در سطوح شهرستانی، استانی و کشوری به همت آموزش و پرورش و جمعیت هلال‌احمر برگزار می‌شود و هدف از اجرای آن ایجاد انگیزه برای دانش‌آموزان است تا حداکثر تلاش خود را برای دریافت آموزش‌های خود امدادی به کار گیرند.

این مسؤل تصریح کرد: ارتقای سطح آگاهی عموم مردم به ویژه دانش‌آموزان و جوانان از موضوعات و مهارت‌های خود امدادی، ضرورتی است که امروز اداره‌کل آموزش و پرورش استان با همکاری و مساعدت ارزنده جمعیت هلال‌احمر این استان به خوبی توانسته است گام‌های مؤثری در راستای تحقق آن بردارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش نیز در این مراسم گفت: ورزش و نشاط کودکان همراه با روحیه شاد و کار گروهی باعث شد که دختران و پسران خاشی بتوانند در مسابقات استانی طرح ملی دادرس مقام کسب کنند نمایند

مسافر شهنوازی همچنین افزود : جوانان حضور خود را در ورزش و مسابقات بیشتر از گذشته کنند و حضوری فعالتر در این زمینه داشته باشند

در پایان این نشست به نفرات برتر مسابقات طرح ملی دادرس لوح و جوایز ویژه ای اهدا شد.

گفتنی است در مسابقات طرح ملی دادرس برادران به مقام دوم استانی و مقام بشر دوستی از مدارس متوسطه اول حضرت قائم و مهدی موعود را کسب نمودند و در این مسابقات خواهران حائز مقام بشر دوستی از مدرسه متوسطه اول زینبیه گردیده اند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب: 441226
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *