نماینده مردم خاش در مجلس/

گردشگری تفتان مورد بی مهری قرار گرفته است/ دولت هر چه سربعتر زیرساختها را بصورت گسترده فراهم کند

20 شهريور 1396 ساعت 10:09

نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اثر بی مهری ها و کم توجهی های مسئولان گردشگری در منطقه منحصربفرد تفتان مهجور مانده، که ضرورت دارد دولت برای رونق دادن به این صنعت هر چه سریعتر زیرساختها بصورت گسترده را فراهم کند.


به گزارش خبرنگار تفتان ما، علی کرد در بازدید از بخش های مختلف گردشگری حوزه تفتان و دیدار با مردم منطقه بیان کرد: قله 4050 متری تفتان بعنوان بام شرق ایران با داشتن قلل مرتفع، ارتفاعات سر به فلک کشیده، دره ها، غارها، آبشارها، طبیعت بکر، باغات سرسبز و دهها ظرفیت دیگر نیازمند نگاه ویژه دولت است.
نماینده مردم خاش و میرجاوه و بخش های کورین و نصرت آباد جهت بازدید از پروژه ها وحضور در نشست ها با دهیاران و شوراها وارد دهستان تفتان جنوبی و بخش نوک آباد شد.

در این دیدار از روستاهای دجنگ،دره طلا، دولت آباد، محمود آباد، بالا و پایین، درودی، نرون، پشته مولد، بید استر، سنگان کوکناک و سنیب مرکزی بازدید بعمل آورد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در این دیدار با علما، معتمدین،شوراها و دهیاران دهستان تفتان در روستای کوته بالا گزارشی از عملکرد چند ماهه خود ارائه داد.

نماینده مردم خاش استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های کوه تفتان و دهستان تفتان جنوبی را نقطه عطفی برای پیشرفت منطقه عنوان کرد.

وی در ادامه در مراسم وداع با شادروان مرحوم حاج محمد حسین هاشم زهی در روستای ماریشان حضور یافت.

این دیدار با همراهی مسئولین دستگاه های اجرایی، سازمان ها و ارگان ها انجام شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 441276

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/441276/گردشگری-تفتان-مورد-بی-مهری-قرار-گرفته-دولت-سربعتر-زیرساختها-بصورت-گسترده-فراهم-کند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir