۰

500 دانش‌آموز مدرسه پلمب شده شارجه در مدارس دوبی ثبت‌نام شدند/ مجوز مدرسه ابوظبی تمدید شد

معاون بین‌الملل مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دانش‌آموزان مدرسه پلمب شده شارجه به مدارس دوبی می‌روند، گفت: با دستور وزیر آموزش و پرورش و با همکاری وزارت امور خارجه به دنبال رفع مشکل این مدرسه هستیم.
500 دانش‌آموز مدرسه پلمب شده شارجه در مدارس دوبی ثبت‌نام شدند/ مجوز مدرسه ابوظبی تمدید شد
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما،سید علی حسینی معاون امور بین‌الملل مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش در خصوص پلمپ تنها مدرسه ایرانی شارجه اظهار داشت: سال تحصیلی جدید در امارات از دیروز آغاز شده است و متأسفانه این مدرسه به دلایل سیاسی پلمپ شد و 1500 دانش آموز که 1000 نفر آنها ایرانی بودند دچار مشکل شدند.
وی افزود: در چند سال گذشته مشکلات متعددی برای مدارس ایرانی در شارجه و ابوظبی ایجاد شد که خوشبختانه توانستیم مجوز مدرسه ابوظبی را تمدید کنیم اما فعلاً مدرسه ایرانی شارجه با بیش از 40 سال سابقه فعالیت آموزشی تعطیل است.
حسینی با بیان اینکه دانش‌آموزان این مدرسه به مدارس دوبی می‌روند، ادامه داد: با دستور مستقیم وزیر آموزش و پرورش و با همکاری وزارت امور خارجه به دنبال رفع مشکل این مدرسه هستیم و ممکن است ظرف 2 ماه آینده این مشکل حل شود.
معاون امور بین‌الملل مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: 7 مدرسه ایرانی در دوبی فعالیت می‌کنند و تاکنون 500 دانش آموز مدرسه پلمپ شده شارجه در این مدارس ثبت‌نام قطعی شده‌اند و معلمان هم به مدارس دیگر در دوبی رفتند و برخی که مدت مأموریتشان تمام شده بود به ایران بازگشتند. 
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 441282
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *