۰

17 میلیارد ریال کمک مردمی در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد

معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس برآورد اولیه میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها 17 میلیارد ریال است.
17 میلیارد ریال کمک مردمی در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،بر اساس برآورد های انجام شده در مرحله  نخست جمع آوری کمک های مردمی به دانش آموزان نیازمند در قالب جشن عاطفه ها که 23 و ۲۴ شهریورماه در پایگاههای اصلی و میعادگاههای نماز جمعه برگزار شد و طبق برآوردهای اولیه ۱۷ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی از طرف مردم جمع آوری شده است.
وی افزود: ۲۱۴ پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه ها برای تأمین نیازهای تحصیلی فرزندان خانوادههای نیازمند در استان مستقر شد که کمک های جمع آوری شده از این پایگاه ها قبل از بازگشایی مدارس به دانش آموزان نیازمند تحویل می‌شود.
وی با بیان اینکه بیشترین کمک ها مربوط به خارج از استان بود است  ادامه داد: شهرستان‌های سراوان و نیمروز بیشترین میزان کمک‌های مردمی را در جشن عاطفه ها داشتند.
میرامامی گفت: با توجه به اینکه در سال گذشته بیش از 20 میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در قالب جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شده  امسال هم پیش‌بینی می‌شود با همکاری موسسات خیریه، سازمان‌های مردم نهاد و اقشار مختلف جامعه این رقم  
افزایش یابد.
وی تصریح کرد: 27 نمایندگی کمیته امداد در حال ثبت و توزیع کمک های مردمی هستند و علاوه بر اینها بسته‌های فرهنگی لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش از خارج استان تامین شده است.
وی خاطرنشان کرد: مرحله دوم جشن عاطفه ها 19 مهرماه در مــدارس اجـرا می شـود که به ایـن منظور 120 هزار پاکت با هماهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی میان مدارس برخوردار استان توزیع و 19 مهرماه جمع‌آوری می‌شود که از این  
طریق لوازم مورد نیاز دانش آموزان تامین خواهد شد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب: 441364
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *