۰
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و دومین روز از هفته دفاع مقدس؛

زنگ مهر و مقاومت در مدارس شهرستان خاش نواخته شد/ ۴۰ هزار دانش آموز خاشی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند

زنگ مهر و مقاومت همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و دومین روز از هفته دفاع مقدس در دبیرستان پسرانه امام خمینی(ره) شهرستان خاش با حضور مسئولان نواخته شد .
زنگ مهر و مقاومت در مدارس شهرستان خاش نواخته شد/ ۴۰ هزار دانش آموز خاشی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان خاش در این مراسم، با بیان اینکه ماه مهر ماه بیداری و بصیرت است، اظهار کرد: نواخته شدن زنگ مهر در حقیقت نواخته شدن زنگ مبارزه با جهل و نادانی است و باید دانش آموزان همواره در مسیر پیشرفت و علم آموزی حرکت کنند و آینده را به خوبی بسازند.
 

 
وی با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه های ارزشمند جامعه هستند، تصریح کرد: باید معلمان به این قشر از جامعه توجه ویژه ای داشته باشند و به آن ها مسئولیت بدهند و مشارکت آنها در کارها را جلب کنند تا مدارس با نشاط شود و این هم از اولویت ها است.
 
فرمانده سپاه خاش نیز در ادامه این مراسم، گفت: امروز دانش بنیان بودن پایه موفقیت اقتصادی است و رشد و پیشرفت تنها با فکر و دانش به‌دست می‌آید و عنصر اصلی دانش‌بنیان بودن سواد و علم انسانهاست.
 
سرهنگ پاسدار حسن فضلی تصریح کرد: علم آموزی باید مانند فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ شود و  اعتماد به نفس باید به عنوان شالوده و سرمشق فعالیت ها در آموزش و پرورش قرار گیرد.
 

 
وی با بیان اینکه لازم است دانش آموزان را به عنوان آینده سازان جامعه با فرهنگ و مکتب حسینی(ع) آشنا کنیم،ٱ گفت: بهترین الگو برای این قشر، شهدای دانش آموز هستند که در مسیر سیدالشهدا حضرت امام حسین(ع) قدم برداشته اند.
 
فرماندار خاش نیز در ادامه این مراسم گفت: تاریخ انقلاب از ابتدا تاکنون، متبرک به حضور انسان های خداباور و برجسته ای است که در کلاس درس اندیشه و عشق معلمان خود و از کنار همین میز و نیمکت ها، درس مهر و مقاومت را فرا گرفتند و در مدرسه عشق با نمره های عالی قبول شدند.
 

 
محمداکبر چاکرزهی اظهار کرد: در نخستیتن روز ماه مهر و همزمان با هفته دفاع مقدس، فرزندان این سرزمین جهت ادامه راه روشن مدرسه عشق، قدم های پر امید خود را محکم تر بر می دارند.
 
گفتنی است؛ در ادامه این مراسم زنگ مهر و مقاومت نواخته و کتب درسی بین دانش آموزان توزیع شد و به کلاس درس رفتند.
 
انتهای پیام/
شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب: 441441
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *