شهردارخاش:

اغاز عملیات عمران شهری در محلات کم برخوردار حاشیه شهر/ در صورت بارندگي شاهد آبگرفتگي در معابر شهري نخواهيم بود

23 مهر 1396 ساعت 8:42

شهردارخاش گفت: عمران شهری در کوچه های محلات کم برخوردار حاشيه شهر كه تاكنون خدمات شهري را دريافت نكردند براي نخستين بار آغاز شده است.


عبدالمجید تمندانی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: کوچه های محله اسلام اباد با عدالت محله ای و برنامه شورای اسلامی توسط اکیپ عمران شهرداری خاکریزی و تسطیح آن آغاز شده است.
 
وي افزود:با توجه به وضعیت خاکی و نامناسب برخی کوچه های محلات خاش که در فصل زمستان تردد در آن با مشکلاتی همراه بود، انجام شن ریزی و تسطیح معابر فوق سبب سهولت رفت و آمد و تردد شهروندان  در این محله می شود.
 
 تمندانی تصريح كرد: تسطیع کوچه های سطح شهر در اولویت کاری شهرداری قرار دارد تا با پاکسازی و مخلوط ریزی آنها و سپس آسفالت کوچه ها، شهری زیبا  داشته باشیم و لذا در اين خصوص شهروندان نيز بايد با شهرداري همكاري كنند.
 
 وی اذعان کرد: هر چند تمامی کوچه ها و معابر محلات خاش  مورد پوشش قرار نگرفته است و تعدادی از اهالی دیگر محلات  در این خصوص درخواستهایی دارند، كه در آینده ای نزدیک کوچه ها و معابر دیگر  محلات خاش با عدالت محله ایی  بهسازی خواهند شد.
 
شهردار خاش اظهار كرد: هم اكنون ماشین الات عمران شهرداری خاش در خیابان امام جعفر صادق(ع) در محله اسلام اباد واقع شده كه مشغول خدمت رسانی به شهروندان است.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 441766

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/441766/اغاز-عملیات-عمران-شهری-محلات-کم-برخوردار-حاشیه-شهر-صورت-بارندگي-شاهد-آبگرفتگي-معابر-شهري-نخواهيم

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir