۰
فرمانده انتظامي خاش خبر داد

انهدام باند ۱۶ نفره سارقان در شهرستان خاش/ هوشیاری مردم سرنخ دستگیری باند مخوف سارقان

فرمانده انتظامي شهرستان خاش از دستگيري باند 16 نفره سارقان و کشف 7 فقره انواع سرقت خبر داد.
انهدام باند ۱۶ نفره سارقان در شهرستان خاش/  هوشیاری مردم سرنخ دستگیری باند مخوف سارقان
سرهنگ "احمد ثمره حسيني" در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در راستای ارتقای احساس امنیت شهروندان و برخورد قاطع و قانونی با اخلالگران نظم و امنیت و در پي چندفقره سرقت در طي هفته هاي اخير در شهرستان خاش شبكه منابع فعال و كليه عوامل بسيج شدند و با استفاده از امکانات درون و برون سازماني، تیم ویژه‌ای از ماموران آگاهی و اطلاعات تشکیل و دستگیری این سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
 
وي بيان كرد: با تلاش شبانه روزي ماموران نيروي انتظامي شهرستان خاش در نهايت طي عملياتي پيچيده و غافلگيرانه و با به دست آوردن سرنخ هاي بجا مانده از سارقان، 16  نفر از سارقان و معتادان متجاهر شناسایی و دستگير شدند.
 
سرهنگ ثمره حسینی با بيان اينكه سارقان پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به 7 فقره سرقت منزل، موتور سيکلت، مغازه، سيم و کابل خود اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
وی تصريح كرد: در راستاي اجراي اين طرح ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر خاش طي سه مرحله موفق به کشف مقدار 332 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک و حشيش و دستگيري دو نفر قاچاقچي شدند.
 
سرهنگ ثمره حسینی اذعان كرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه با تلفن فوریت‌های پلیسی 110 تماس بگیرند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
 
فرمانده انتظامي شهرستان خاش با تقدير از همکاری مردم با پلیس، اظهار كرد: دستگيري مخلان امنيت و آسايش مردم در اين شهرستان نتیجه تعامل و همکاری خوب شهروندان با پلیس است و دقت در تحرکات مشکوک  افراد و گزارش آن به پلیس، نقش بسيار موثري در موفقیت ها و نتايج ماموریت های پلیس و ایجاد امنیت در منطقه دارد.
 
 
انتهای پیام/
 
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 441871
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *