امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

سپاه تمامي نقشه ها و توطئه هاي دشمنان را در منطقه نقش برآب كرد/ تقویت تولید داخلی و تحقق اقتصادمقاومتي جوابی به عربده‌کشی‌های استكبار جهاني است

28 مهر 1396 ساعت 14:04

امام جمعه شهرستان خاش گفت: سپاه تمامي نقشه ها و توطئه هاي دشمنان را در منطقه نقش برآب كرد و بايد ترامپ بداند كه سپاه همواره در دل مردم قرار دارد.


به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقوي الهي، اظهار كرد: خداوند در قرآن به مسئله پيامبران بسيار تاكيد كرده است و دلسوزي و بي توقعي را از مهمترين ويژگي هاي پيامبران بيان مي كند.
 
وي بيان كرد: مهمترين اثر تقواي الهي همراهی پروردگار با انسان متقی  است و اگر بخواهیم معیت و همراهی پروردگار را با خود داشته باشیم باید به تقوای همه‌جانبه دست پیدا کنیم.
 
حجت الاسلام دهقان با اشاره به آغاز ماه صفر، گفت: اول صفر ورود کاروان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به شام است که پیام آور عاشورا شدند حضرت امام سجاد(ع) همه آنچه که دشمنان انکار می کردند را نمایان کرد و فردا اول صفر روز صدقه دادن است.
 
وي به ۶ صفر افشاگری و امام خميني(ره) اشاره كرد و ادامه داد: كاپیتالاسیون یعنی اگر یک غیر ایرانی تخلفی کند دادگاه نمی تواند به آن رسیدگی کند بلکه لازم است در سفارت به آن رسیدگی کند که سبب حرکت و اعتراض امام خميني(ره) شد.
 
امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به شرايط حساس و بحراني ميانمار و يمن، بيان كرد: در اين مناطق فاجعه انساني در حال رخ دادن است و پروردگار متعال از اين سازمان هاي كه به اسم حقوق بشر هستند بايد انتقام بگيرد و بايد مردم براي مردم مظلوم ميانمار و يمن دعا كنند.
 
وي با اشاره به سخنان گستاخانه و وقيحانه ترامپ رئيس جمهور آمريكا، افزود: ملت ايران در اين چند روز جواب ياوه گويي هاي ترامپ را دادند و بايد  ترامپ بداند كه سپاه همواره در دل مردم قرار دارد و هرگز هيچ شخصي اجازه توهین به آن را ندارد و نمی توان فداکاری آنها را در اول انقلاب و دوران دفاع مقدس فراموش کرد.
 
حجت الاسلام دهقان با اشاره به 26  مهر ماه روز صادرات، گفت: یکی از ابعاد موثر اقتصاد مقاومتی، زمینه سازی صادرات محصولات و ارز آوری برای کشور است و  شهرستان خاش زمینی حاصل خیز و محصولات متنوع و فراوان دارد و بايد صادرات انجام شود اما به دلیل عدم امکانات مناسب و فقدان صنایع تبدیلی بسیاری از این محصولات ضایع می شوند و امکان صادرات آن ها نیست.
 
وي با اشاره به هفته تربيت بدني، اذعان كرد: دين مبين اسلام به انجام حركات ورزشي بسيار تاكيد و سفارش كرده است و بايد در كنار ورزش و پرورش جسم به پرورش روح و موازين ديني و شرعي نيز توجه ويژه و جدي شود.
 
حجت الاسلام دهقان با بيان اينكه کمک به عرصه ورزش بسیار ضروری است، اظهار كرد: در حال حاضر بعضي از رشته های ورزشی مکان و شرایط مناسبی ندارند، برخی وعده های ورزشی در مصاحبه ها و نوشتارها خلاصه شده است و ما از این وعده های بدون عمل بسیار متاسفیم و آن را زیبنده مدیران نظام نمی دانیم، البته خیرین نیز با کمک به این عرصه می توانند برای خود باقیات و صالحات باقی گذاشته و برای جوانان محله خود امکانات ورزشی فراهم کنند.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 441926

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/441926/سپاه-تمامي-نقشه-توطئه-هاي-دشمنان-منطقه-نقش-برآب-كرد-تقویت-تولید-داخلی-تحقق-اقتصادمقاومتي-جوابی-عربده-کشی-های-استكبار-جهاني

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir