۰

پذیرایی از 70هزار زائر اربعین با همت خیرین تهرانی/ بی‌نظیر بودن میهمان نوازی‌‌ها در ایام اربعین

استاندار تهران در جریان بازدید از مراحل پیشرفت طرح صحن و شبستان حضرت زهرا(س) در حرم مطهر علوی گفت: با همت خیرین تهرانی، از 70 هزار زائر اربعین حسینی در عراق پذیرائی خواهد شد.
پذیرایی از 70هزار زائر اربعین با همت خیرین تهرانی/ بی‌نظیر بودن میهمان نوازی‌‌ها در ایام اربعین
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما،محمدحسین مقیمی که به منظور بررسی اقدامات صورت گرفته برای رفاه حال زائران اربعین حسینی به عراق سفر کرده است، از طرح توسعه حرم مطهر علوی مزین بنام صحن و شبستان حضرت زهرا (س) دیدن کرد.

 
مقیمی در حاشیه بازدید از صحن حضرت زهرا (س) گفت: امسال در بحث خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی برنامه جامعی توسط استانداری تهران تهیه و تدوین شده است.

 
وی با بیان اینکه مردم عزیز و دولت عراق میزبانان اصلی مراسم اربعین هستند اظهارداشت: پذیرایی از حدود 20 الی 25 میلیون زائر نشان از میهمان نوازی و فرهنگ غنی مردم عراق دارد و این میهمان نوازی در جهان بی نظیر است.

 
استاندار تهران تصریح کرد: طبق توافق صورت گرفته با ستاد بازسازی عتبات عالیات که مسئولیت کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین را برعهده دارد، استان تهران میزبان اربعین امسال پذیرای 70 هزار نفر در کنار برادران عراقی خواهد بود.

 
استاندار تهران در این سفر از روند تکمیل امکانات نجف اشرف در محله ثوره العشرین و شرایط پارکینگ طبقاتی جهت اسکان و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی نیز دیدن کرد.

 
ملاقات با استاندار و شهردار نجف اشرف نیز در برنامه‌ریزی‌های این سفر قرار گرفته و در خصوص آخرین اقدامات و هماهنگی‌های صورت گرفته، مذاکرات انجام خواهد شد.
انتهای پیام/ 
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 441941
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *