۰
فرمانده انتظامی شهرستان خاش خبر داد:

دستگیری سارقان طلا و جواهرات در خاش/ شهروندان برای تداوم امنیت با پلیس همکاری كنند

فرمانده نيروي انتظامی شهرستان خاش گفت: دو سارق طلا و جواهرات در یک عملیات ضربتي و غافلگيرانه در اين شهرستان دستگير شدند.
دستگیری سارقان طلا و جواهرات در خاش/ شهروندان برای تداوم امنیت با پلیس همکاری كنند
سرهنگ احمد ثمره حسینی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در راستای ارتقای احساس امنیت شهروندان و برخورد قاطع و قانونی با اخلالگران نظم و امنیت و در پی مراجعه حضوری فردی به پلیس آگاهی و سرقت مقدار قابل توجهی طلا از  منزل اين شخص، شبكه منابع فعال و كليه عوامل بسيج شدند و با استفاده از امکانات درون و برون سازماني، تیم ویژه‌ای از ماموران آگاهی و اطلاعات تشکیل و دستگیری این سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
 
وي بيان كرد: با تلاش شبانه روزي ماموران نيروي انتظامي شهرستان خاش در نهايت طي عملياتي پيچيده، ضربتي و غافلگيرانه و با به دست آوردن سرنخ هاي به جا مانده از سارقان، 2  نفر از سارقان شناسایی و دستگير شدند.
 
سرهنگ ثمره حسینی با بيان اينكه سارقان پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتكابي خود اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
وي با تشكر از همكاري بسيار خوب شهروندان خاشي با پليس، اذعان كرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه با تلفن فوریت‌های پلیسی 110 تماس بگیرند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
 
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش با بيان اينكه دستگيري مخلان امنيت و آرامش در اين شهرستان نتیجه تعامل و همکاری بسيار خوب شهروندان با پلیس است، اظهار كرد: دقت در تحرکات مشکوک  افراد و گزارش آن به پلیس، نقش بسيار زيادي در موفقیت ها و نتايج ماموریت های پلیس و ایجاد امنیت در منطقه دارد.
 
 
انتهای پیام/
 
 
 
سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 441959
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *