۰
در عملیاتی غافلگیرانه در خاش انجام شد؛

کشف بيش از يك تن مواد مخدر در يك منزل مسكوني!/ سونامی موادمخدر، تهدیدی جدي برای خانواده هاي جنوب شرق كشور

فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، يك تن و 77 كيلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در يك منزل مسكوني توسط ماموران انتظامی این شهرستان کشف شد.
کشف بيش از يك تن مواد مخدر در يك منزل مسكوني!/ سونامی موادمخدر، تهدیدی جدي برای خانواده هاي جنوب شرق كشور
سرهنگ دوم احمد ثمره حسيني در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد: در راستاي اجراي طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی و همچنین مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مأموران انتظامی این شهرستان در پي كسب خبري مبني بر جابجایی مقادير بسیار زیادی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در يكي از بخش هاي شهرستان خاش، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و سریعاً وارد عملیات شدند.
 
وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل دپو موادمخدر را در یک منزل مسکونی در منطقه دهانه درا شهرستان خاش شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی وارد این مکان شدند.
 
سرهنگ دوم ثمره حسيني با بيان اينكه قاچاقچيان قصد داشتند اين محموله مواد مخدر را به استان هاي مركزي كشور منتقل كنند، تصريح كرد: در بازرسی از منزل قاچاقچیان يك تن و 77  كيلوگرم  مواد مخدر از نوع ترياك كشف و ضبط شد.
 
وي گفت: یکی از اصلی ترین مأموریت های پلیس، مبارزه با حمل و نگهداری، قاچاق و فروش مواد مخدر است و به هیچ وجه اجازه جولان به مجرمان حوزه مواد مخدر را نخواهیم داد.
 
فرمانده انتظامي شهرستان خاش با بیان اینکه شهرستان خاش به دلیل همجواری با کشور پاکستان مورد توجه قاچاقچیان مواد مخدر قرار دارد، خاطرنشان كرد: بسیاری از توان نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در مرزها صرف مبارزه با سوداگران مرگ می شود که امیدواریم با شناسایی نقاط آسیب پذیر جامعه و برنامه ریزی اصولی و عملی برای کاهش آسیبهای اجتماعی، تهدیدها به فرصتهایی برای توسعه منطقه تبدیل شوند.
 
وي با بيان اينكه ماهيت اصلي نظام خدمت به مردم و تامين امنيت پايدار است، تصريح كرد: جدايي مرز شرارت از انسانهاي بي گناه مسئله جدي است كه هميشه در دستور كار ماموران نيروي انتظامي قرار دارد.
 
سرهنگ دوم ثمره حسيني بيان كرد: طرح امنيت اجتماعي تاكنون رضايت بسيار زياد شهروندان را در پي داشته است و بدون شك افزايش ارتقاي كيفي احساس امنيت در شهرستان، برخورد جدي با سارقان و مقابله با تهيه و توزيع كنندگان مواد مخدر در راستاي آسايش و رفاه شهروندان بوده و در دستور كار ويژه پليس قرار دارد.
 
وي با اشاره به تلاش ماموران به منظور دستگیری قاچاقچیان، اذعان کرد: امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نبوده و پلیس با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر است.
 
سرهنگ دوم ثمره حسيني اظهار كرد: مقابله با پدیده شوم قاچاق به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان خاش قرار دارد و لذا شهروندان بايد هر گونه ناهنجاری و موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهاي پيام/
دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 441961
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *