۰

افزایش مرگ و میر در اثر خفگی در انگلیس

بر اساس نتایج به دست آمده از یک مطالعه، مرگ و میر در اثر خفگی 17 درصد در بزرگسالان انگلیسی رشد کرده و تنها دلیل آن، این است که آنها فراموش کرده‌اند، باید غذای خود را ابتدا بجوند و بعد قورت دهند.
افزایش مرگ و میر در اثر خفگی در انگلیس
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما،بر اساس نتایج به دست آمده از یک مطالعه، مرگ و میر در اثر خفگی 17 درصد در بزرگسالان انگلیسی رشد کرده و تنها دلیل آن، این است که آنها فراموش کرده‌اند، باید غذای خود را ابتدا بجوند و بعد قورت دهند.
بر اساس آمار و ارقام موجود، 289 بزرگسالان انگلیسی در سال 2016 به علت خوب نجویدن غذا، دچار خفگی شده و جانشان را از دست داده‌اند. 
پژوهش‌های صورت گرفته حکایت از آن دارد که بیش از 85 درصد این خفگی‌ها، هنگام غذا خوردن رخ می‌دهد و رده سنّی افراد نیز، حدودا 40 تا 45 سال است. 
به گفته کارشناسان بهداشتی، با وجود اینکه کودکان بیش از بزرگسالان در معرض خفگی در اثر غذا خوردن قرار دارند و در عرض چند دقیقه ممکن است جانشان را از دست دهند، اما واقعیت اینست که بیش از 91 درصد مرگ در اثر خفگی مربوط به بزرگسالان است. 
کارشناسان هشدار داده‌اند، "فراموش کردن" جویدن غذا تنها علت مرگ بزرگسالان است و آمار مرگ و میر در اثر این بی‌توجهی روز به روز افزایش می‌یابد.
متخصصان می‌گویند: «ما به طور مداوم یادآوری می‌کنیم که سرعت زندگی مدرن می‌تواند برای سلامت مردم زیان‌آور باشد؛ با آمار و ارقامی که برای اطلاع‌رسانی به سایرین منتشر می‌شود، همه باید این موضوع که زندگی مدرن تا چه حدّی می‌تواند بر روی سلامت روحی و جسمی تأثیرگذار باشد را جدی بگیرند».
داده‌های اداره آمار ملی انگلیس نیز نشان داده است، 60 درصد مرگ و میر در اثر خفگی مربوط به مردان می‌شود؛ به گفته محققان، رشد خفگی در اثر خوب نجویدن غذا به دلیل بیشتر شدن مشغله‌های روزانه افراد و فرصت کم آنها برای غذا خوردن است.
انتهای پیام/ 
دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 441995
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *