رئیس اداره ورزش و جوانان خاش:

ورزش مهمترين عامل تعالی روح و پرورش استعدادهای انسان است/ اجرای ۷۰ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در خاش

3 آبان 1396 ساعت 11:56

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت: ورزش، عامل تعالی روح و پرورش استعدادهای انسان و رمز سلامت؛ تندرستی و پویایی است.


مسافر شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: هفته تربيت بدني فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی و هدایت جامعه به ورزشهای همگانی بود.
 
شهنوازي با بيان اينكه هدف از اجرای برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش، توسعه ورزش همگانی بود، گفت: آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربردی ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در ميان خانواده ها و نيز هدایت و ارشاد جامعه به ورزش‌های همگانی از ساير اهداف هفته تربيت بدني بود.
 
وي بيان كرد: افزون بر 70 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه گرامی داشت هفته تربیت بدنی در نقاط شهری و روستایی خاش برگزار شد و در استان سيستان و بلوچستان، شهرستان خاش بيشترين برنامه را در هفته تربيت بدني برگزار كرده است.
 
شهنوازي با بيان اينكه در هفته تربيت بدني و ورزش مسئولان اداره ورزش به منازل پيشكسوتان ورزش رفتند و از آن ها تجليل كردند، اذعان كرد: در رشته های مختلف ورزشی مسابقات در سطح شهرستانی برگزار و به نفرات و تیم های موفق ورزشی جوایزی اهداء شد.
 
رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش غبار روبی و عطر افشانی مزار شهیدان، تجلیل از نخبگان و قهرمانان ورزشی، دیدار کارکنان اداره ورزش و نخبگان ورزشی با امامان جمعه و فرماندار و دلجویی از ورزشکاران بازنشسته را از برنامه های مهم گرامی داشت هفته تربیت بدنی در این شهرستان عنوان کرد.
 
وي با بيان اينكه ادارات آموزش و پرورش و سپاه نيز برنامه هاي براي اين هفته برگزار كرده اند، اظهار كرد: دين مبين اسلام به سلامت جسم و جان اهمیت فراوان داده و رهبر انقلاب اسلامي نيز ورزش ، تهذیب و تحصیل را سه مولفه پیشرفت فکری و علمی جوانان دانستند.
 
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 442025

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/442025/ورزش-مهمترين-عامل-تعالی-روح-پرورش-استعدادهای-انسان-اجرای-۷۰-عنوان-برنامه-فرهنگی-ورزشی-مناسبت-هفته-تربیت-بدنی-خاش

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir