۰
امام جمعه شهرستان خاش:

شهید حججی الگوی نسل جوان در مقابل دشمنان اسلام است/ شهادت وی باعث عزت و سربلندی ایران اسلامی شد

امام جمعه شهرستان خاش گفت: شهید حججی الگوی نسل جوان در مقابل دشمنان اسلام است و شهید حججی‌ها با خدا معامله کردند و در دل همه ملت محبوب شدند.
شهید حججی الگوی نسل جوان در مقابل دشمنان اسلام است/ شهادت وی باعث عزت و سربلندی ایران اسلامی شد
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در همایش طلایه داران آفتاب یادواره شهید حججی و تجليل از روساي هيات، نخبگان و خيرين ورزشي شهرستان خاش، اظهار كرد: جوانان از سرمایه های ارزشمندی هستند که باید از هر جهت به نیازهای آنان توجه شود.
 
وی افزود: شهیدان و خانواده های معظم آنان به ما درس ایثار و فداکاری و گذشت و ولایتمداری می دهند لذا مقام آنان را باید قدر بدانیم.
 
حجت الاسلام دهقان با بيان اينكه  شهید حججی‌ها با خدا معامله کردند و در دل همه ملت محبوب شدند، تصريح كرد: ملت ايران بايد به رئیس جمهور آمریکا بگويند که همیشه پیرو شهدا بوده و خواهیم بود و هرگز ذره اي از اعتقادات خود كوتاه نخواهيم آمد و مشت محكمي بر دهان ياوه گويان خواهيم زد.
 
* شهادت؛ سعادت و موهبت الهي است
رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش با ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده، اظهار كرد: شهادت؛ سعادت و موهبت الهي است كه واقعا نصيب هر شخصي نمي شود و افرادي لياقت آن را خواهد داشت که از تعلقات و وابستگي هاي  دنیوی دل کنده و به دنیا و ظواهر آن پشت کنند.
 
مسافر شهنوازي با بيان اينكه عوامل بسياري در موفقيت و ضعف ورزش موثر هستند، گفت: ورزش برای همه افراد جامعه لازم است و لذا این امر در جامعه بايد به حدی برسد که فرهنگ شود و بدون شك چنانچه افراد جامعه روزانه برای ورزش در زندگی خود برنامه ریزی کنند سلامت جسم و روح برای سالهای طولانی به همراه آنان خواهد بود .
 

 
وي با اشاره به ورزش شهرستان خاش، بيان كرد: در اين شهرستان استعدادها و استعدادهاي بسيار خوبي در حوزه ورزش وجود دارد كه نيازمند توجه ويژه بوده تا با شناسايي آن ها بتوانند در مسابقات استاني، كشوري و جهاني شركت كنند تا براي شهر و استان خود افتخار آفريني كنند و استعدادهاي ورزشي خاش توانایی درخشش در سطوح بین المللی را نیز دارند.
 
* باید در پرتو نور شهدا راه درست را پیدا كرد
بخشدار مركزي خاش نيز در ادامه گفت: شهداي والامقام با الهام بخشي از ساير شهيدان به ويژه شهداي صدر اسلام و كربلا توانستند در اين راه بسيار بزرگ و معنوي قدم بردارند و با اخلاص و همت والاي خود به  بالاترين درجه دست پيدا كنند.
 

 
مجتبي شجاعي بيان كرد: توجه به محرومان، حمایت از نخبگان و استعدادهای جوان، حمایت از ورزشکاران، توجه به مقوله های فرهنگی، آموزشی و برنامه ریزی برای رونق دادن به زندگی و معیشت خانوارهای ساکن در مناطق روستایی، عشایری و جامعه شهری از نیازهای مهم در منطقه است.
 
* مسئولان بايد به محرومان و جامعه روستايي توجه كنند
عید محمد قلندرزهی رئیس شورای اسلامی شهرستان خاش نیز در ادامه اظهار كرد: اقشار مختلف جامعه و به خصوص نسل هاي جوان جامعه و ساکنان روستایی به شدت به حمایت های مسئولان و دلسوزان نیاز دارند.
 

 
در پایان این همایش با حضور امامان جمعه، فرمانده سپاه، فرماندار، بخشدار مرکزی و شماری از مدیران و اقشار مختلف مردم از ورزشکاران، مدال آوران، نخبگان، مربیان ورزشی، روساي هيات ورزشی، حامیان و خيران ورزش، مسئولان و خبرنگاران شهرستان خاش با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
 

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 442037
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *