۰
فرمانده انتظامي شهرستان خاش خبر داد:

افزايش کشف ۵۶ درصدي مواد مخدر در شهرستان خاش/ نیروی انتظامی همواره نیازمند حمایت و اعتماد مردم است

فرمانده انتظامي شهرستان خاش از افزايش کشف 56 درصدي مواد مخدر در شش ماهه اول سال 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
افزايش کشف ۵۶ درصدي مواد مخدر در شهرستان خاش/ نیروی انتظامی همواره نیازمند حمایت و اعتماد مردم است
سرهنگ دوم احمد ثمره حسيني در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: نيروي انتظامي به عنوان متولي برقراري امنيت ارتباط تنگاتنگي با مردم دارد که اين وظيفه خطير در مقايسه با ديگر ارگان هاي نظامي و دولتي بر عهده نيروهاي انتظامي گذاشته شده است لذا کارکنان ناجا بايد قدردان الطاف بيکران خداوند متعال باشند که فرصت خدمت به مردم را به آنان عطا کرده است.
 
وي با بيان اينكه نظم و قانون پایه و اساس کار نیروی انتظامی است، تصريخ كرد: بايد تلاش شود در همه ماموريت ها با توجه به تجهيزات موجود براي کسب موفقيت از تمام توان استفاده شود.
 
سرهنگ دوم ثمره حسيني گفت: در شش ماهه سال 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل كشفيات انواع مواد مخدر 56 درصد و دستگيري معتادان و قاچاقچيان 155 درصد افزايش داشته است و باید بیش از گذشته با مردم تعامل و همکاری داشته باشیم و با دادن آموزش‌های لازم و آگاهی رسانی از نظرات ارزنده مردم در ایجاد امنیت و نظم بیشتر بهره ببریم.
 
 وي بيان كرد: ميزان کشف مواد مخدر در شش ماهه سال 96 پنج تن228 کيلو در مقابل 3تن 351 سال 95 و دستگيري 56 نفر در مقابل 22 نفر اعم از معتاد و قاچاقچي بوده است.
 
سرهنگ دوم ثمره حسيني اذعان كرد: در بحث سرقت ها نيز عملکرد خوبي داشتيم به طوري که در آمار مقايسه اي با تلاش و گشت زني هاي هدفمند 49 درصد کاهش وقوع سرقت داشته ايم و در بحث دستگيري نيز 33 درصد افزايش دستگيري داشتيم.
 
سرهنگ احمد "ثمره حسيني" در پايان خاطر نشان کرد: مجموعه نيروي انتظامي با ارائه خدمات مطلوب همواره به دنبال جلب رضايت مردم است و در اين راستا نياز به همکاري مردم دارد که شماره تلفن 110 به طور شبانه روزي آماده پاسخگويي و ارئه خدمات به شهروندان مي باشد.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 442063
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *