۰
در عملیات ضربتي و غافلگيرانه؛

دستگيري سارق مسلح طلا و جواهرات در خاش/ شهروندان با پلیس همکاری كنند

فرمانده نيروي انتظامی شهرستان خاش گفت: سارق مسلح طلا و جواهرات در یک عملیات ضربتي و غافلگيرانه در اين شهرستان دستگير شد.
دستگيري سارق مسلح طلا و جواهرات در خاش/ شهروندان با پلیس همکاری كنند
سرهنگ دوم احمد ثمره حسيني در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در راستای ارتقای احساس امنیت شهروندان و برخورد قاطع و قانونی با اخلالگران نظم و امنیت و در پي چندین فقره سرقت طلا و زيور آلات در طي هفته هاي اخير در شهرستان خاش شبكه منابع فعال و كليه عوامل بسيج شدند.
 
وي افزود: با استفاده از امکانات درون و برون سازماني، تیم ویژه‌ای از ماموران آگاهی و اطلاعات تشکیل و دستگیری این سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان  قرار گرفت.
 
سرهنگ دوم ثمره حسینی بيان كرد: مأموران این شهرستان حين گشت زني های هدفمند در نقاط جرم خیز یک سارق سابقه دار مسلح را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند و با هماهنگی مقام قضائی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.
 
وي خاطرنشان كرد: در بازرسی ازمخفيگاه متهم يک دستگاه خوردو پژو 405 سرقتی، يک قبضه کلت کمري به همراه مهمات مربوطه و مقدار قابل توجهی طلا و جواهرات کشف و ضبط شد.
 
فرمانده انتظامي شهرستان خاش با بيان اينكه سارق پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به 5  فقره سرقت اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشكيل پرونده مقدماتی جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.
 
وي با تقدير از همكاري شهروندان با پليس، اذعان كرد: شهروندان خاشي در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه با تلفن فوریت‌های پلیسی 110 تماس بگیرند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
 
سرهنگ دوم ثمره حسینی اظهار كرد: دستگيري مخلان امنيت و آرامش در اين شهرستان نتیجه تعامل و همکاری بسيار خوب شهروندان با پلیس است و دقت در تحرکات مشکوک  افراد و گزارش آن به پلیس، نقش بسيار زيادي در موفقیت ها و نتايج ماموریت های پلیس و ایجاد امنیت در منطقه دارد.
 
انتهای پیام/
 
 
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 442286
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *