۰
دادستان خاش:

خانواده زندانیان نیازمند توجه، حمایت، محبت و تکریم هستند/ توزیع کارت هدیه پنج میلیون ریالی بین خانواده زندانيان خاشي

دادستان شهرستان خاش گفت: از آنجایی که سرپرست بسیاری از خانوارها در بند به سر می برند لذا خانواده های آنان نیازمند توجه، حمایت، محبت و تکریم هستند.
خانواده زندانیان نیازمند توجه، حمایت، محبت و تکریم هستند/ توزیع کارت هدیه پنج میلیون ریالی بین خانواده زندانيان خاشي
به گزارش  تفتان ما ، رضا حکمتیان در ديدار جمعي از خانواده هاي زندانيان تحت پوشش انجمن حمايت از زندانيان، اظهار كرد: خیران در کنار دولتمردان با کمک به خانواده های نیازمند می توانند به کاهش مشکلات آنها کمک کنند.
 
وي با بيان اينكه زندانيان و خانواده آنان بايد زمينه ارتكاب جرم را كاهش داده و شرايط را براي زندگي سعادتمندانه فراهم كنند، گفت: با وجود فعاليتهاي انجمن نگراني خانواده ها از بابت زنداني بودن سرپرست آنان كمرنگ شده و بايد دغدغه آنان معطوف به بعد از آزادي زندانيان شود.
 
حكمتيان بيان كرد: باید با کمک تمامی مسئولین ذیربط تلاش کنیم برای فردی که به زندان می آید و غالباً نیز اين زنداني شدن به دلیل نداشتن شغل و حرفه مناسبی بوده کمک شود زیرا اگر فردی صاحب شغل مناسبی باشد به ندرت دچار آسیب می شود و جامعه نیز فرد را به عنوان انسانی مولد که به درد جامعه می خورد می شناسند.
 
* کلیه خانواده های زندانیان خاش تحت پوشش انجمن حمايت از زندانيان هستند
مدیر انجمن حمایت از زندانیان خاش نیز در ادامه اين ديدار با بيان اينكه کلیه خانواده های زندانیان خاش تحت پوشش و حمایت این انجمن قرار دارند، اظهار كرد: انجمن حمايت از زندانيان اين شهرستان از هيچگونه تلاشي جهت كمك هاي مادي و معنوي به زندانيان نيازمند و خانواده هايشان دريغ نمي كند.
نوراحمد هاشمزهی بيان كرد: خانواده هاي نيازمند زندانيان با مراجعه به دفتر انجمن و بيان مسائل و مشكلات خود مي توانند پس از بررسي انجمن مورد حمايت قرار گرفته و از خدمات انجمن استفاده كنند.
 
وي با بيان اينكه در طول سال سبدهای کالا(مواد غذایی) بسته های تحصیلی به فرزندان دانش آموز این خانواده ها و کمک هزینه درمان و تحصیل داده می شود، گفت: ایجاد اشتغال برای زندانیان رای باز و پرداخت تسهیلات اشتغال برای زندانیان آزاد شده از خدمات انجمن حمايت از زندانيان شهرستان خاش است.
 
مدیر انجمن حمایت از زندانیان خاش اذعان كرد: زندانيان براي آسايش و آينده خانواده هاي خود بايد با اصلاح واقعي در زندان به راه درست و سعادتمندانه برگشته و با پرهيز از تكرار جرم به تلاش و پشتكار جهت كسب روزي حلال در مسير زندگي آبرومندانه بپردازند.
 
هاشمزهی اظهار كرد: بايد همه خيران، فعالان صنفی و اقتصادی در حوزه شهرستان این انجمن را یاری برسانند و از خانواده آسيب ديده زندانيان حمايت كنند.
 
در ادامه مددجويان و خانواده هايشان با دادستان و مدير عامل انجمن حمايت به بيان مشكلات روزمره زندگي و قضائي خودپرداختند.
 
چاکرزهی فرماندار، حکمتیان دادستان، حاج نور احمد هاشمزهی مدیر انجمن حمایت از زندانیان، میر رئیس اداره زندان، شهنوازی رئیس کارخانه سیمان و میرمراد مارندگانی عضو شورای اسلامی شهر از منازل زندانیان خاش بازدید و ضمن دیدار با خانواده ها و بررسی مسائل و مشکلات آنها و اهداء کارت هدیه پنج میلیون ریالی به این خانواده ها توسط انجمن حمایت از زندانیان خاش اهداء شد.
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 442314
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *