۰
فرمانده سپاه خاش:

اردوهای راهیان نور سبب تقویت اعتقادی نسل جوان می شود/ تجليل از متولیان راهیان نور دانش آموزی خاش

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: اردوهای راهیان نور سبب تقویت اعتقادی نسل جوان می شود و نسل جديد جامعه بايد با رشادت ها، جانشفاني ها و فداكارهاي رزمندگان هشت سال جنگ تحميلي بيشتر آشنا شوند.
اردوهای راهیان نور سبب تقویت اعتقادی نسل جوان می شود/ تجليل از متولیان راهیان نور دانش آموزی خاش
به گزارش  تفتان ما ، سرهنگ پاسدار حسن فضلی در مراسم تجليل از متوليان و دست اندركاران اردوهاي راهيان نور خاش، اظهار كرد: اردوهاي راهيان نور تاثیر بسزایی در آشنایی دانش آموزان با فرهنگ دفاع مقدس دارد.
 
وي با بيان اينكه علت شروع جنگ علیه ایران، کشورهای هم‌پیمان باصدام بود که تجهیزاتی را در اختیار دست پرورده خود گذاشتند، تصريح كرد: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس كشورها مي خواستند خاک ایران را تصرف کنند، اما رزمندگان اسلام با دستان خالی به درستی دفع تجاوز کردند.
 
سرهنگ پاسدار فضلي با بيان اينكه نسل جوان با رشادت ها و دلاوری های شهیدان جنگ هشت ساله بيشتر آشنا شوند، تصريح كرد: با تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری همه روزنه های دشمن برای تفرقه در کشورمان بسته شده است.
 
* اردوهاي راهيان نور نقش مهمي در خنثي سازي توطئه هاي دشمنان در جنگ نرم دارد
مدیر آموزش و پرورش خاش ضمن تشكر از عوامل اجرایی اعزام دانش آموزان به مناطق 8 سال دفاع مقدس، گفت: آشنایی با سرزمین‌های مقدس که خون هزاران شهید بر آن مکان‌ها ریخته شده، دلیل آرامش و ثبات در جمهوری اسلامی ایران باشد.
 
قاسم کوچکزایی با بيان اينكه امروز دشمن در تلاش برای ضربه زدن به ارزش‌های اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس است، افزود: وظیفه همگان است تا نگذاریم در این جنگ نرم دشمنان پیروز باشند.
 
وي با بيان اينكه با توجه به تاکیدات رهبری اردوی راهیان نور دانش آموزی در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان كرد: رهبر انقلاب اسلامي مي فرمايد:" اردوهاي راهيان نور تاثیرات بسیار مثبت در دانش آموزان دارد" لذا بايد اين اردوها گسترش پيدا كند و تعداد آن ها زياد شود.
 
در پایان این آیین از تلاش های مربیان، سرپرستان و فعالان اردوی راهیان نور دانش آموزي و نفرات برتر جشنواره دل نوشته هاي اين اردوها تجليل شد.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 442335
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *