۰
جانشين و دبير كارگروه بهداشت بسيج دانشجويي خاش:

خوردن صبحانه کامل، یادگیری دانش آموزان را افزايش می دهد/ مقابله بسيج دانشجويي با معضل سوء تغذيه در شهرستان خاش

جانشين و دبير كارگروه بهداشت بسيج دانشجويي شهرستان خاش گفت: خوردن صبحانه کامل، یادگیری دانش آموزان را افزايش می دهد و فرهنگ خوردن صبحانه و ترویج آن در ميان دانش آموزان نقش بسزایی در رشد و سلامتی جسم و روح آنها و پیشرفت در سطوح تحصیلی دارد.
خوردن صبحانه کامل، یادگیری دانش آموزان را افزايش می دهد/ مقابله بسيج دانشجويي با معضل سوء تغذيه در شهرستان خاش
پژمان پورزنجاني در حاشيه اجراي صبحانه سالم(طرح شهید حامد رجائی) توسط گروه جهادي شهيد محمدزاده در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: این طرح با برپایی سفره سلامت و صرف صبحانه از دانش آموزان با عدسی داغ پذیرایی شد.
 
وي با بيان اينكه اين طرح در همه مدارس سطح شهرستان برگزار مي شود، گفت: صرف صبحانه سبب تقویت حافظه و افزایش روند یادگیری در دانش آموزان می‌شود.
 
پورزنجاني بيان كرد: فرهنگ خوردن صبحانه و ترویج آن در ميان دانش آموزان نقش بسزایی در رشد و سلامتی جسم و روح آنها و پیشرفت در سطوح تحصیلی دارد.
 
وي هدف از برگزاری این مراسم را تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به خوردن صبحانه قبل از عزیمت به مدرسه عنوان کرد و گفت: برپایی سفره‌های سلامتی و صرف صبحانه با همکلاسی‌ها در محیط مدرسه می‌تواند بستر ساز و ترویج دهنده این فرهنگ در بین دانش آموزان و خانواده ها باشد.
 
جانشين بسيج دانشجويي شهرستان خاش تصريح كرد: ایجاد نشاط و شادابی و جلوگیری از افسردگی و همچنین آشنایی و آموزش دانش آموزان با مواد غذایی سالم و دارای کالری از دیگر اهداف برپایی این طرح است.
 
وي اذعان كرد: در همین راستا طبق برنامه‌ریزی انجام شده با  آموزش و پرورش این برنامه به طور هفتگی در مدارس سطح خاش به اجرا درخواهد آمد.
 
پورزنجاني اظهار كرد: متاسفانه سوء تغذيه در بين مردم سيستان و بلوچستان بيداد مي كند و صبحانه در جلوگيري از سوء تغذيه بسيار تاثيرگذار است.
 
انتهاي پيام/
 
 
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 442339
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *