۰
با صدور پیام‌هایی جداگانه؛ به مناسبت روز عزاي عمومي در ايران

مسئولين و اقشار مختلف مردم سيستان و بلوچستان درگذشت تعدادي از هموطنان در حادثه دلخراش زلزله غرب كشور را تسليت گفتند

مسئولين و اقشار مختلف مردم سيستان و بلوچستان با صدور پیام های جداگانه درگذشت تعدادي از هموطنان در حادثه دلخراش زلزله غرب كشور را تسليت گفتند.
مسئولين و اقشار مختلف مردم سيستان و بلوچستان درگذشت تعدادي از هموطنان در حادثه دلخراش زلزله غرب كشور را تسليت گفتند
به گزارش تفتان ما، مسئولين و اقشار مختلف مردم شهرستان خاش با صدور پیام های جداگانه اي كه نسخه اي از آن ها به اين پايگاه خبري ارسال شده، درگذشت تعدادي از هموطنان در حادثه دلخراش زلزله غرب كشور را تسليت گفتند.
 
در متن پيام تسليت دانيال محبي استاندار سيستان و بلوچستان آمده است:
حادثه ی تلخ زمين لرزه ی در غرب كشور كه منجر به جان باختن و مصدوميت جمعی از هم ميهنان عزيزمان شد، موجب تاثر و تألم فراوان شد.
اينجانب به نیابت از مردم شریف و مدیران سخت کوش جنوب شرقی ترین استان کشور، ضمن ابراز همدردی با داغدیدگان اين حادثه ی تاسف بار، آمادگی هرگونه مساعدت مقتضی را اعلام مي كنم.
 
در متن پيام تسليت امام جمعه و رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش آمده است:
بار دیگر مصیبتی از راه رسید و مردم ایران داغدار و سوگوار درگذشت جانگداز هموطنان سلحشور خطه کرمانشاه شدند. 
با تسلیت به یکایک ملت مقاوم ایران و به ویژه خانواده جان باختگان این حادثه دردناک، آنچه که در این شرایط، ضروری و حیاتی است، همراهی و همیاری با خانواده هایی است که نه تنها عزیزان، بلکه حداقل امکانات زندگی ساده خود را از دست داده‌اند. 
اينجانب ضمن عرض تسلیت وقوع این حادثه مولمه و ابراز همدردی درگذشت جمعی از هموطنان کرمانشاه، علو درجات را برای مرحومین و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان این ضایعه و شفای عاجل مصدومین حادثه را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نماییم.
از همه مردم شریف و مخصوصا امدادگران محترم میخواهم که نهایت تلاش خود را برای امداد و کمک به آسیب دیدگان مبذول داشته تا کمی از آلام این عزیزان کاسته شود.
 
همچنين در متن پيام تسليت علي كرد نماينده مردم شهرستان خاش آمده است:
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
 جانباختن شماری از هموطنان عزیز در استان ها و شهرستان های غرب کشور در اثر حادثه زلزله،ایران اسلامی را به سوگ و عزا نشاند.
با نهایت احترام و ابرازهمدردی مصیبت وارده را خدمت ملت سرفراز ایران،خانواده های داغدیده و بازماندگان تسلیت و تعزیت عرض مي كنم.
 از درگاه خداوند منان برای جانباختگان این حادثه غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان و مجروحان صبر جزیل و شکیبایی‌ توام با اجر و سلامتی مسئلت دارم.
 
همچنين در متن پيام تسليت عقیدتی سیاسی تیپ 288 مستقل زرهی ارتش آمده است:
درگذشت جان باختن جانکاه تنی چند از هموطنان عزیز در حادثه زلزله اخیر، روح و روان مردم عزیز کشور و علی الخصوص کرمانشاهیان و کردستانیان  عزیز را که صاحب عزای این مصیبت اند، جریحه دار نموده و به درد آورده است.
عقیدتی سیاسی تیپ 288 مستقل زرهی ارتش ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه تاسف بار، در فاصله اندکی از اربعین حسینی، برای آن عزیزان سفرکرده علو درجات و غفران الهی و همنشینی با حضرت سیدالشهداء علیه السلام را از خداوند سبحان مسئلت می کنم.
 
در متن پيام تسليت طایفه جمشیدزهی آمده است:
انا لله وانا الیه راجعون خبر اسفناک وقوع زلزله در غرب کشور و به ویژه استان کرمانشاه که منجر به جان باختن و نیز زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد، موجب تأثر و تألم اینجانب و طایفه جمشدزهی در بلوچستان شد.
وقوع حادثه غم بار زلزله در غرب کشور و درگذشت جمعی از هموطنان عزیز را به ملت شریف و بویژه خانواده های مصیبت زده تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جزیل و برای مجروحان شفای عاجل طلب می نماییم.
 
در متن پيام تسليت اداره كل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان آمده است:
تسلیت و همدردی خود را با بازماندگان حادثه زلزله استان کرمانشاه اعلام میدارد و در گذشت تعدادی از عزیزان آن دیار را به خانواده گرانقدرشان تسلیت میگوییم و خود راشریک در غمشان میدانیم

 
در متن پيام تسليت طایفه مرادزهی آمده است:
ضایعه درگذشت تعدادی از هموطنان را به مردم بزرگوار استان کرمانشاه و مردم ایران تسلیت عرض میکنیم امیدواریم که با تدابیر بهتر و مهندسی شدن ساخت و ساز ها شاهد همچین اتفاقاتی نباشیم.
وقوع حادثه غم بار زلزله در غرب کشور و درگذشت جمعی از هموطنان عزیز را به ملت شریف و بویژه خانواده های مصیبت زده تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جزیل و برای مصدومان و مجروحان شفای عاجل وکامل راطلب می كنيم.
 
همچنين در متن پيام تسليت بسيج دانشجويي آمده است:
 حادثه بسیار غم انگیز زلزله کرمانشاه ، قلب همه مردم کشور را به شدت لرزاند و سیلاب اشک بر رخسار بسیارى جارى ساخت.
اما سوای از تلخی  و مصائب این حادثه جانسوز ، خلق لحظه های زیبایی که منجر به همراهی و همدلی تمام کشور و بسیاری  برای کمک به این حادثه شده ، زیبا و ستودنی است .
ضمن عرض تسلیت به همه خانواده های داغدار این حادثه  که در این حادثه تلخ عزیزان خود را از دست دادند، امید آن است که با آموختن تجربه های شیرینی چون تعامل، همراهی و همدلی برای خدمت به دیگران از روزهای سخت بیاموزیم که همواره دست در دست هم نهیم تا مشکلات را برای ساختن و ادامه روزهای خوش  زندگی پشت سر گذاریم.
 
همچنين در متن پيام تسليت طايفه شهنوازي آمده است:
 درگذشت تعدادی ازهموطنان عزیزمان در استان کرمانشاه براثرحادثه تلخ زلزله شامگاه یکشنبه قلب امت اسلام را اندوهگین کرد.
ازصمیم قلب درگذشت عزیزانمان در این حادثه را به محضر ملت مسلمان ایران، شهروندان داغدار کرمانشاه و به خصوص به بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض می نماییم،آرزوی غفران ورحمت الهی برای ازدست رفتگان، شفای کامل وعاجل برای مصدومان و صبر جمیل برای بازماندگان این حادثه دلخراش از درگاه ایزد منان داریم .
 
در متن پيام تسليت اداره جهاد كشاورزي آمده است:
امروز ایران به وسعت غیرت کرمانشاه عزادار است
صبر نشانی از ایمان است برایشان ایمانی افزونتر آرزومنديم و خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود:و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون. عرض تسلیت ما را بپذیريد.
تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما
آرزوی بهبودی هر چه سریع تر برای مجروحان و مصدومان این واقعه ،صبر جمیل و برای درگذشتگان رحمت و غفران الهی را از خداوند متعال خواستاريم ...
 
همچنين در متن پيام تسليت بسیجیان و گروههای مردمی شهرستان خاش آمده است:
 درپي حادثه تلخ و مصيبت‌بار زمين‌لرزه در غرب كشور و پيام رهبر انقلاب در 22آبان1396: همه دستگاهها با سرعت و همه توان به ياري آسيب‌ديدگان بشتابند.
 ما جمعي از بسيجيان پايگاه عملياتي بسيج و طرح امنيت پايدار شهيد مسلم لك زايي اسپيتك سپاه خاش آماده براي اعزام به غرب كشور جهت كمك و خدمت به هموطنان مصيبت ديده هستيم و منتظر صدور دستور از فرماندهان ارشد سپاه استان به ويژه سرتيپ پاسدار ماراني و سردار معروفي و سردار اشعري و فرمانده سپاه خاش سرهنگ پاسدار فضلي هستيم.
 
همچنين ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش و دانشگاه پيام نور نيز در پيامي درگذشت تعدادي از هموطنان در حادثه دلخراش زلزله غرب كشور را تسليت گفتند.
گفتني است ساير اقشار و مسئولين شهرستان خاش در پيام هاي جداگانه اي كه نسخه اي از آن به اين پايگاه خبري ارسال شده بود اين حادثه غم انگيز را تسليت گفتند و با خانواده هاي اين عزيزان سفر كرده ابراز همدردي كردند.
 
انتهای پیام/
 
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 442448
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *