۰

دعوت از نهادهای قرآنی برای برگزاری باشکوه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

مسئول کمیته قرآن ستاد دهه فجر با اشاره به لزوم اجرای برنامه‌های ملی و بین‌المللی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی از نهادهای قرآنی برای برگزاری باشکوه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دعوت کرد.
دعوت از نهادهای قرآنی برای برگزاری باشکوه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،نخستین جلسه رسمی کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی امروز 24 آبان ماه با حضور محمدحسین زارع رئیس ستاد دهه فجر و مهدی قره شیخلو مسئول کمیته قرآن این ستاد و نمایندگان عضو در سازمان دارالقرآن برگزار شد.
مهدی قره شیخلو با بیان اینکه عمر ستاد کمیته دهه فجر به 25 سال برمی‌گردد و چند سالی است که مسئولیت آن به دارالقرآن سپرده شده است گفت: در ایام دهه فجر که جشن ملی کشورمان است فعالیت‌هایی صورت می‌گیرد که البته با توجه به ظرفیت ها انتظارات بیشتری داریم.
وی با اشاره به اینکه ما همواره سعی داریم در ایام دهه فجر فضای قرآنی خوبی داشته باشیم افزود: انتظار ستاد دهه فجر این است که دوستان نسبت به این موضوع نگاه جدی تری داشته باشند به ویژه سال آینده که چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است و به بلوغ می‌رسد باید فعالیت‌های شاخصی اجرا شود بر همین اساس باید امسال زمینه سازی شود تا سال 1397 کارهای ویژه و ملی داشته باشیم.
قره شیخلو با بیان اینکه هر ساله سیاست ها و اصول حاکم بر برنامه ها را از قبل آماده می‌کنیم و در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌دهیم خاطر نشان کرد: این اقدام به منظور برنامه‌ریزی و اجرای شایسته برنامه‌هایی در سطح ملی و استانی صورت می‌گیرد. البته بیشتر بر روی دستاوردهای نظام در قالب‌های مختلف تمرکز کردیم که بتوانیم در حوزه قرآن دستاوردها را تبیین و به نمایش بگذاریم.
مسئول کمیته قرآن ستاد دهه فجر با بیان اینکه از سال گذشته روزی به عنوان قرآن نام گرفت، تصریح کرد: امسال 13 بهمن روز تربیت قرآنی نام گرفته است که این امر مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.
وی با اشاره به اینکه اگر نگاه ما در این موضوع فرادستگاهی باشد می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌ها شیرینی آن را در ذائقه مردم بچشانیم گفت: هنوز موضوعی که به این شکل قرآن و ایام انقلاب را گره بزند وجود ندارد و ما باید کاری کنیم این اتفاق بیفتد. ما برنامه هایی به اسم قرآن در طول سال داریم اما چقدر خوب است که زمان اجرای آن را به ایام دهه فجر موکول کنیم. برای چهلمین سال حداقل بهتر است حرکت نمادینی داشته باشیم که بخشی از برنامه ها را به این ایام منتقل کنیم.
قره شیخلو در پایان اظهار داشت: امیدواریم امسال با حمایت تمامی دستگاه‌ها شاهد تحولات خوبی در این امر باشیم تا سال اینده به بلوغ برسیم و نتایج خوبی حاصل شود.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 442514
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *