۰
عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم شهرستان خاش خبر داد؛

سفر وزیر تعاون و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به سیستان و بلوچستان/ مشکلات و معضلات اجتماعي جنوب شرق زیر ذره‌بین مجلس + برنامه های سفر

عضو كميسيون اجتماعي و نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي از سفر وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به استان سيستان و بلوچستان خبر داد.
سفر وزیر تعاون و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به سیستان و بلوچستان/ مشکلات و معضلات اجتماعي جنوب شرق زیر ذره‌بین مجلس + برنامه های سفر
علی کرد در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس امشب به استان سیستان بلوچستان سفر مي كنند و این سفر در راستای سفرهای دوره‌ای کمیسیون به منظور بررسی و رصد معضلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی مردم مرزنشین انجام می‌شود.

وی بیان کرد: اعضای کمیسیون اجتماعی صبح سه شنبه ساعت 9 وارد شهرستان خاش خواهند شد.
 
کرد با اشاره به برنامه سفر، گفت: حضور در جلسه شورای اداری شهرستان خاش، بازدید از کارخانه صنایع سیمان خاش و دیدار و گفتگو با پرسنل، بازدید از موزه جنوب شرق زاهدان و دیدار با ایت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان از برنامه های این سفر است.
 
وی بازدید از مرکز نگهداری کودکان بدسرپرست بهزیستی زاهدان، دیدار با مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان، بازدید از حاشیه شهر زاهدان و بازدید از طرح های انرژی های نو و تجدید پذیر روستای پدگی از توابع شهرستان میرجاوه از سایر برنامه سفر وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد.
 
وي با بيان اينكه در سفر اعضاي كميسيون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به استان سيستان و بلوچستان برنامه های متنوعی برای حضورشان پیش بینی و تدارک دیده شده است، تصريح كرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است اعضای کمیسیون، دیدارهایی با استاندار، فرماندار، شهرداران، اعضای شوراهای این استان به منظور بررسی مشکلات مردم مرزنشین این استان داشته باشند.

كرد با بيان اينكه احتمالاً وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر اعضاي كميسيون فرهنگي اجتماعي مجلس به استان سيستان و بلوچستان همراه باشد، افزود: بازدید از چند طرح و واحد تولیدی با محوریت مسائل و گروه های اجتماعی، حضور در کار گروه فرهنگی و اجتماعی  از جمله برنامه های پیش بینی شده اعضای کمسیون فرهنگی اجتماعی مجلس شورای اسلامی در سفر به استان سيستان و بلوچستان است.
 
وي اظهار كرد: پس از سفر اعضای کمیسیون به این استان و بازدید میدانی در این خصوص گزارشی تدوین و در صحن کمیسیون شوراها قرائت خواهد شد.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 442578
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *