۰
گزارش تفتان ما از دست هاي مهرباني؛

دستان سخاوتمند خاشی ها به کمک زلزله زدگان کرمانشاه آمد/ 200 ميليون ريال اقلام مورد نياز زلزله زدگان به غرب كشور ارسال شد + تصاوير

200 ميليون ريال اقلام جمع آوری شده مردم توسط اداره بهزيستي شهرستان خاش به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.
 دستان سخاوتمند خاشی ها به کمک زلزله زدگان کرمانشاه آمد/ 200 ميليون ريال اقلام مورد نياز زلزله زدگان به غرب كشور ارسال شد + تصاوير
به گزارش خبرنگار تفتان ما، زلزله یکشنبه شب در کرمانشاه مردم ایران را داغدار کرد.
 
به دنبال وقوع زلزله اسف بار در استان کرمانشاه، دلهای مردم نوع دوست ایران نیز لرزید.
 
از همان ساعات ابتدایی وقوع این زمین لرزه ویران گر مردم نوع دوست ایران هر کدام به نوعی به یاری کمک هموطنان خود در استان کرمانشاه برخواستند.
 
دستان سخاوتمند مردمان سخت کوش خاش نیز در این رخداد اسف بار به یاری مردم غم دیده کرمانشاه آمد.
 
 

 
از روزهاي اخير با برپایی چادرهای جمع آوری کمک های مردمی توسط بسیجیان و اداره هلال احمر مردم نوع دوست بام ایران با در دست داشتن پتو، جعبه های بیسکویت، آب معدنی و ساير  اقلام مورد نیاز زلزله زدگان به کمک مردم غم دیده کرمانشاه آمدند.
 
* 200 ميليون ريال توسط مردم شهرستان خاش جهت كمك به زلزله زدگان اهداء شد
رئيس اداره بهزيستي شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما ضمن تسلیت حادثه دلخراش زلزله استان کرمانشاه و جان باختن تعداد زیادی از هموطنان در حادثه اظهار كرد: مردم خاش یک بار دیگر حس نوعی دوستی خود را به نمایش گذاشتند.
 
 

 
ادريس تمنداني با بيان اينكه 200 ميليون ريال در اين شهرستان توسط اداره بهزيستي جمع آوري شده است، تصريح كرد: 180 تخته پتو، 13 عدد چراغ، 400  كيلوگرم برنج، لباس گرم و مواد غذايي توسط دستان سخاوتمند مردم خاش به اداره بهزيستي اين شهرستان اهداء كه به مناطق زلزله زده غرب كشور ارسال شدند.
 
وي با بيان اينكه اين محموله كمك هاي جمع آوري شده به زودي ارسال مي شود، گفت: مهمترین کمک ها می تواند به صورت  نقدی باشد تا وسایل مورد نیاز در محل خریداری و توزیع شود.
تمنداني ادامه داد: همچنین آب معدنی، اقلام گرمایشی، پتو و چادر و البسه گرم و اقلام بهداشتی کودکان و بانوان و مواد غذایی های خشک و دارای تاریخ انقضا جزء نیازهای اساسی آسیب دیدگان است.
 
 

 
* افراد به صورت خودسرانه در محل حادثه حاضر نشوند
مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان  خاش نیز در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با ابراز همدردی با مردم حادثه دیده غرب کشور،  اظهار كرد: ۵۱ بلای طبیعی در سطح جهان شناسایی شده که ۴۱ بلا در کشور ما وجود دارد بنابراین ایران  در دسته کشورهای بلاخیز قرار می گیرد.
 
 

 
محمدامین حسین زهی با بيان اينكه از افراد  به صورت خودسرانه در محل حادثه حاضر نشوند، تصريح كرد: اعزام به محل حادثه فقط با اعلام ستاد بحران استان هلال احمر صورت پذیر است.
 
وي با بيان اينكه شهروندان بسيار زيادي به صورت مكرر جهت اعزام به مناطق زلزله زده درخواست مي كنند، گفت: اعزام نیرو به مناطق آسیب دیده فقط و فقط طی اعلام ستاد بحران استان مقدور است و در حال حاضر کمبود نیروهای پزشک و پیراپزشک در منطقه بیش از بیش احساس می شود.
 
 

 
حسين زهي با بيان اينكه هر چه که از زمان حادثه می گذرد سطح نیاز منطقه حادثه دیده تغییر خواهدکرد و رفته رفته کمبود نیروهای فنی احساس خواهد شد، افزود: در جمع آوری کمک های مردمی وارسال آن به منطقه ادارات هلال احمر و سپاه پاسداران عامل هستند و غیر از این نهادها، نهاد دیگری اجازه این کار را ندارد.
 
وي اظهار كرد: اقلام مصرفی تنها در کیلومتر۱۴ کرمانشاه  در پایگاه بیستون و از طریق هلال احمر تحویل داده خواهد شد.
 

انتهای پیام/
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 442630
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *