۰

پادشاهی بن سلمان تصمیم CIA وبرای وابستگی بیشتر سعودی ها به آمریکاست/ امروز گسترش درگیری بین مسلمین برعهده آل سعود است

شیخ الاسلام گفت: محمد بن سلمان پختگی لازم برای اداره کردن چنین سمتی را ندارد؛ این تصمیمی است که cia گرفته و در آمریکا پخته شده و هم اکنون در سعودی اجرا می شود که موجب وابستگی هر چه بیشتر سعودی ها به آمریکا شده است.
پادشاهی بن سلمان تصمیم CIA وبرای وابستگی بیشتر سعودی ها به آمریکاست/ امروز گسترش درگیری بین مسلمین برعهده آل سعود است
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،حسین شیخ الاسلام در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه آرمان با اشاره به اینکه در پیروزی اخیر جبهه مقاومت، تنها داعش نبود که شکست خورد، گفت: آمریکا، اسرائیل و شاهنشاهی سعودی نیز شکست خورده اند چرا که هریک از آنها در شکل گیری و تقویت داعش نقش داشتند که بر کسی پوشیده نیست.
مشاور وزیر امور خارجه ابراز کرد: همچنین از نظر عقیدتی، پیوند نامیمون وهابیت و بعثی ها تولیدکننده دولت به اصطلاح اسلامی داعش بوده؛ آنها می خواستند که دموکراسی نو پای عراق شکست بخورد و انزجار خود را به نمایش می گذاشتند همانطور که شاهد کشته و زخمی شدن روزانه ده ها و صدها نفر در عراق بودیم.
وی افزود: مشخص بود که اسلحه، پول و سیاست های  آنها از طریق شاهنشاهی سعودی تأمین می شد؛ علت آن هم این بود که دموکراسی که موجب شود اعراب، کٌردها، شیعه و سنی زیر یک سقف جمع شده و موفق شوند، سم مهلکی برای استبداد و دیکتاتوری حاکم در شاهنشاهی سعودی است و لذا نمی خواستند موفق شود.
شیخ الاسلام تصریح کرد: آمریکایی ها هم درگیری و تنش در منطقه را می خواستند چرا که تفرقه در بین کشورهای اسلامی باعث ظهور آنان در منطقه می شد که می توانستند فروش اسلحه را داشته باشند؛ اسرائیلی ها هم می خواهد منطقه بر اساس ملیت و به شکل مناطق کرد، حکومت علوی و ... تقسیم شوند زیرا موجب می شود حکومت یهودی نیز در این رابطه معنی شود چرا که تعریف آنها از یهودیت نژادی است نه عقیده ای؛ به این معنی که هر کسی که از مادر یهود متولد شود، قبول دارند.
این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: آمریکایی ها ، رژیم صهیونیستی و آل سعود همه در یک سیاست جمع شده و مصیبت داعش را  برای جهان اسلام ایجاد کرده بودند؛ هم اکنون که این مصیبت شکست خورده و رو به نابودی است، ما می توانیم مسئله فلسطین را به عنوان هدف اول مسلمین منطقه مد نظر داشته باشیم که به همبستگی ما مرتبط است؛ مسئله ای که برای دشمنان کشنده است.
شیخ الاسلام با اشاره به ولیعهدی محمد بن سلمان و خبر پادشاهی وی عنوان کرد: اگر چه سیاست های سعودی بر اساس رویکرد استبدادی و شاهنشاهی بود و ما آن را محکوم می کنیم، اما محمد بن سلمان پختگی لازم برای اداره کردن چنین سمتی را ندارد؛ این تصمیمی است که cia گرفته و  در آمریکا پخته شده و هم اکنون در سعودی اجرا می شود که موجب وابستگی هر چه بیشتر سعودی ها به  آمریکا شده است.
مشاور وزیر امور خارجه کشور خاطرنشان کرد: میزان بسیار زیادی از اموال سعودی ها توسط شخص ترامپ و حکومت آن چپاول شده است و هدف آنها نیز ایجاد درگیری بین مسلمین است؛ کاری که داعش برای آن ایجاد شد و اقداماتی که اسرائیل انجام می داد، امروز بر عهده آل سعود است و آن گسترش درگیری بین مسلمین می باشد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 442725
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *