۰

اقتدار امروز جوامع آزادی‌خواه نشات‌گرفته از فرهنگ بسیجی است/ بسیج؛ ارائه‌دهنده الگوی سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه تمام افتخارات و اقتدار امروز جوامع آزادی‌خواه در جهان نشات‌گرفته از فرهنگ بسیج است، گفت: بسیج باید الگویی برای ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی باشد.
اقتدار امروز جوامع آزادی‌خواه نشات‌گرفته از فرهنگ بسیجی است/ بسیج؛ ارائه‌دهنده الگوی سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی عصر امروز در تجمع پرشکوه بسیجیان ارومیه که در محل سالن 3هزار نفری برادران آهندوست این شهر برگزار شد، با اشاره به جایگاه بسیج مستضعفین در میان مردم، اظهار داشت: تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) نشان داد که با تکیه بر توان مردمی می‌توان تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را ناامید و ناکام گذاشت.
وی، افزود: بسیج از همان روزهای نخست توانسته در میان مردم آزادی‌خواه جایگاه خود را یافته و به این ترتیب شرایط را برای حضور در صحنه‌های مختلف سازندگی، فرهنگی، عملیاتی و دیگر زمینه‌ها فراهم سازد.
دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا، در ادامه با اشاره به اینکه نیروی بسیج در زمان‌های مختلف اتکای خود به ولایت‌فقیه را نشان داده، تصریح کرد: الحمدلله امروز شاهد تنومند شدن این نیرو و همگانی شدن برنامه‌های آن در تمام عرصه‌ها هستیم.
وی، ابراز داشت: امروز نیروی بسیج باید به‌عنوان الگوی اصلی سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی شناخته شود و تمام مردم به‌عنوان بسیجی اصیل در مسیر حق و حقیقت قدم بردارند.
سرلشکر صفوی، ضمن تاکید بر لزوم بیداری و هشیاری مردم در برابر توطئه‌های استکبار جهانی، بیان کرد: امروز در تمام دنیا و به‌خصوص کشورهای آزادی‌خواه شاهد شکل‌گیری فرهنگ بسیجی هستیم و این همان سخن امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج جهانی در حال تحقق است.
وی، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی، نقش بسیجیان در این تمدن را محوری خواند و اذعان داشت: بسیج باید به‌عنوان نیروی برخاسته از بطن مردم زمینه را برای شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی فراهم ساخته و در این مسیر پیشرو باشد.
دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا، با تقدیر از حضور ارزشمند بسیجیان در مراسمات انقلابی، خاطرنشان کرد: نیروهای سازماندهی‌شده در قالب بسیج باید پرچمدار چنین حرکاتی باشند که امروز نیز شاهد این امر هستیم.
وی، در پایان سخنان خود، اقتدار و عزت جوامع مختلف را برگرفته از فرهنگ بسیجی خواند و خطاب به سردمداران استکبار جهانی، بیان داشت: تا زمانی که فرهنگ و الگوی بسیجی در جهان غوغا می‌کند قطعا هیچ ابرقدرتی توان ایستادگی در برابر ملل آزادیخواه را ندارد.
انتهای پیام/
 
دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 442726
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *