۰

میراسماعیلی: فدراسیون جودو خیلی تلاش کرد من در کمیسیون نباشم/ ما حافظ منافع ورزشکاران هستیم

عضو کمیسیون ورزشکاران گفت: من از جودو به همه جا رسیده‌ام و قطعاً حافظ منافع جودوکاران و تمام ورزشکاران در کمیسیون ورزشکاران خواهم بود.
میراسماعیلی: فدراسیون جودو خیلی تلاش کرد من در کمیسیون نباشم/ ما حافظ منافع ورزشکاران هستیم
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،امروز اولین جلسه‌ای بود که به صورت معارفه کمیسیون ورزشکاران در کمیته ملی المپیک و با حضور رئیس، نایب رئیس و دبیرکمیته برگزار شد. خدا را شکر حرف‌های بسیار خوبی در این جلسه زده شد و این اولین کمیسیون انتخاباتی و اولین شورای کاملاً ورزشی در کشور است که من فکر می‌کنم اکثر قهرمانان در این موضوع دخالت دارند. هفته  آینده هم ما جلسه‌ای در خصوص آیین‌نامه‌های داخلی و اصلاح اساسنامه‌ها را خواهیم داشت و رئیس و نایب رئیس انتخاب خواهند شد.
وی افزود: این اتحاد و همدلی سالیان سال بود که در میان قهرمانان وجود نداشت ما نیاز داشتیم که اینچنین کمیسیونی تشکیل شود. ما سالیان سال است که از افراد غیر ورزشی در ورزش ضربه خورده‌ایم و شاید از افراد سیاسی که به ورزش نفوذ پیدا کرده‌اند باعث لطمه زدن به ورزش شده‌اند. این جمع و این کمیسیون می‌تواند نظرات و پیشنهادات خوبی در سطح ورزش کشور ارائه دهد.
میراسماعیلی در ادامه گفت: انتخابات کمیته ملی المپیک در پیش است و شش نفر از اعضای کمیسیون ورزشکاران در مجمع انتخاباتی کمیته ملی حضور دارند و ما هم قطعاً‌ به نوعی تصمیم خواهیم گرفت که آن شش نفر نماینده از بین این ۱۵ نفر و تصمیم این ۱۵ نفر تصمیم تمام ورزشکاران کشور بوده و به نفع‌شان باشد. ما جمع شده‌ایم در اینجا تا بتوانیم حافظ منافع تمام حقوق ورزشکاران باشیم و مشکلات و آسیب‌هایی که شاید خودمان در سالیان سال با آن دسته و پنجه نرم کرده‌ایم به نحو احسن به مسئولین ورزش کشور منتقل کنیم و پیشنهاد دهنده باشیم و حتی بتوانیم به هیأت اجرایی هم پیشنهادهایی را هم بدهیم. این کمیسیون می‌تواند حتی تربیت‌کننده مدیران آینده ورزشی کشور نیز باشد.
پیشکسوت جودوی کشورمان ادامه داد: این باعث تأسف است که فدراسیون ما خیلی تلاش کرد که من در این کمیسیون نباشم اما خدا را شکر که بچه‌های ورزشکار به من اعتماد کردند و مطمئناً من هم از این اعتماد به نحو احسن استفاده خواهم کرد و من فکر می‌کنم همیشه لطف خداوند شامل حال من بوده است.  زمانی که خواستند من را تخریب کنند و نگذارند که من در جایی باشم اما لطف خدا همیشه شامل من بوده است. 
میراسماعیلی افزود: امیدوارم این دوستان و عزیزان واقعاً‌ به راه راست هدایت شوند و بدانند که آرش میراسماعیلی هم نماینده جودوکاران هستم و هم نماینده بقیه ورزشکاران و طبیعتاً من بحث جودوی ایران را با این افراد جدا می‌کنم و چون من از جودو به همه جا رسیده‌ام سعی می‌کنم حافظ منافع جودوکاران و ورزشی‌‌ها باشم.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا نظرات کمیسیون ورزشکاران بر تصمیمات کمیته ملی المپیک تأثیرگذار خواهد بود یا خیر، تصریح کرد: خدا را شکر تا الان اینطور بوده البته به عملکرد و تصمیمات این کمیسیون دارد. نقش ما در این کمیسیون می‌تواند تأیثرگذار باشد چرا که اعضای این کمیسیون جمع با قدرتی هستند و ما هم سعی می‌کنیم جلساتی را با مسئولین کشور داشته باشیم و پیشنهادات خوبی را به آنها بدهیم و سعی می‌کنیم درد دل ورزشکاران را به آنها انتقال دهیم و به نوعی از حقوق ورزشکاران دفاع کنیم که این کمیسیون می‌تواند یک جایگاه امنی برای ورزشکاران باشد که بیایند مشکلات‌شان را به ما بگویند و ما هم بتوانیم زبان گویای تمام ورزشکاران ایران باشیم.
انتهای پیام/
دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 442736
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *