۰

بسیج می‌تواند گره‌گشای مشکلات مردم باشد

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بسیج می‌تواند گره‌گشای مشکلات مردم باشد هماگونه که در دوران دفاع مقدس بود، هر کسی در عرصه بسیج ورود پیدا کند و تفکر بسیجی داشته باشد بن بست شکن می‌شود.
بسیج می‌تواند گره‌گشای مشکلات مردم باشد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،مراسم افتتاح طرح گشت‌های بسیج محله محور با حضور فرماندهان نظامی، مسئولان و بسیجیان در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: نیروهای بسیجی که در این طرح مشغول فعالیت هستند از افراد سرشناس و آشنا به همان محلات انتخاب شده که آموزش های لازم را نیز در این زمینه فراگرفته‌‌اند.
وی گفت: بسیج در حقیقت یک ارگان با مجموعه نظامی نیست، بسیج یک فرهنگ  بر گرفته از مکتب وحی، فرهنگ عاشورا و حکومت علوی است.
وی ادامه داد: انسان های بی توقع در این مجموعه جمع می شوند و برای ولایت و امامت و ایستادگی این نظام و ملت جانفشانی می کنند.
سردار معروفی با بیان اینکه بسیج متعلق به هیچ حزب و گروه و جناحی نیست بلکه متعلق به همه ملت ایران است، گفت: آنهایی که به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه علاقه دارند در بسیج حضور دارند.
وی ادامه داد: از لحظه اول زلزله غرب کشور بسیج پای کار آمد و تمام امکانات و تجهیزات بسیج در خدمت مردم عزیر غرب کشور قرار گرفت.
سردار معروفی افزود: بسیج می تواند گره گشای مشکلات مردم باشد هماگونه که در دوران دفاع مقدس بود، هر کسی در عرصه بسیج ورود پیدا کند و تفکر بسیجی داشته باشد بن بست شکن می شود.
وی تاکید کرد: امروز بیشتر از هر روزی نیازمند ترویج فرهنگ بسیج در جامعه هستیم، امروز در جنوب شرق و شمال غرب بسیجیان طرح امنیت مشکلات امنیتی را از بین برده اند.

انتهای پیام/
دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 442738
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *