۰

شکوائیه مردمی/ قیمت مرغ در خاش پر کشید/ فرماندار خاش: مسئولان برنامه نظارتی و کنترلی را تشدید و قیمتها را متعادل کنند

گران شدن قیمت مرغ در آستانه ماه مبارک رمضان، با توجه به محرومیت و درآمد پایین مردم و تنگی در معاش و زندگی مردم گلایه مندی های فراوانی را مطرح ساخته است.
شکوائیه مردمی/ قیمت مرغ در خاش پر کشید/ فرماندار خاش: مسئولان برنامه نظارتی و کنترلی را تشدید و قیمتها را متعادل کنند
به گزارش تفتان ما، بر حسب گزارش های دریافتی از سوی مردم قیمت مرغ در آستانه ماه مبارک رمضان پر کشیده و گرانی آن نارضایتی عمومی را به دنبال داشته است و این موضوع واکنش مقامات خاش را در بر داشت و فرماندار این شهرستان اهمیت تشدید اجرای برنامه های نظارتی و کنترلی و متعادل ساختن قیمتها را خواستار شده اند.
محمداکبر چاکرزهی ضرورت تامین کالاهای اساسی و خدمات رسانی شایسته به مردم را به صورت جدی در ماه مبارک رمضان متذکر گشته اند.
گفته می شود عرضه انحصاری مرغ توسط برخی از دلالان و سودجویان استانی و بهانه حمل مرغ از بیرجند سبب بالا رفتن قیمت مرغ و عرضه این کالای اساسی با قیمت 75 هزار ریال و حتی بالاتر در یک کیلوگرم شده و قشرهای محروم و کم درآمد جامعه نمی توانند از عهده تامین آن بر آیند.
با توجه به اینکه افزون بر 37 واحد مرغداری در شهرستان خاش فعالیت دارد و تولیدات مرغ هم در این شهرستان جوابگوی نیازهای شهروندان خاش و حتی برخی شهرهای استان و کشتارگاه صنعتی طیور خاش می باشد می طلبد اتحادیه استانی مرغداران و مرغ فروشان نسبت به رفع سریع مشکلات و کاهش دادن قیمتها اقدام کند.
متاسفانه شاهد افزایش روزانه قیمت مرغ در خاش هستیم و هم اینک در آستانه ماه مبارک رمضان مردم با مشکلات فراوانی مواجه شده اند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 450002
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *