رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان

مسابقات پرس سینه قهرماني شرق كشور در شهرستان خاش پايان يافت/ برترين هاي اين رقابت معرفي شدند

9 خرداد 1396 ساعت 11:58

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سيستان و بلوچستان گفت: مسابقات پرس سینه قهرمانی استان و شرق كشور با شرکت بيش از يكصد ورزشکار در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پيشكسوتان در شهرستان خاش برگزار و با معرفی نفرات و تیم های برتر پایان یافت.


سرهنگ سياوش پيروزي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه رقابت هاي قهرماني پرس سينه استان سيستان و بلوچستان به ميزباني شهرستان خاش با معرفی نفرات و تیم‌های برتر اوزان مختلف به كار خود پايان داد، اظهار كرد: چهارمین دوره مسابقات پرس سینه قهرمانی استان و شرق كشور جام بيت المقدس گراميداشت ياد و خاطره شهيد تكاور روح الله عالي به میزبانی شهرستان خاش با حضور 100 نفر ورزشكار از شهرستان هاي استان برگزار شد.
 
وي با بيان اينكه در اين مسابقات تيم هاي از شهرهاي زاهدان، زابل، سراوان، چابهار و خاش شركت كردند، تصريح كرد: در اين دوره از مسابقات از 9 مدال آور كشور و رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان که در مسابقات جایزه بزرگ پرس سینه بدون لوازم قهرمانی باشگاهها ی کشور در استان تهران(بهمن 95) رده سنی پیشکسوتان مقام اول تیمی را تیم سیمان خاش کسب كردند، تجلیل بعمل آمد.
 
سرهنگ پيروزي با بيان اينكه در اين مسابقات از پدر و خانواده شهيد عالي نيز دعوت شده بود و هدايايي ورزشكاران با دست مبارك پدر اين شهيد اهداء شد، گفت: در اين مسابقات تيم هاي صنعت و معدن خاش، حوزه مقاومت شهداء وحدت زاهدان و هيات بدنسازي سراوان در رده سني نوجوانان به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند.
 
وي افزود: در اين رقابت ها در رده سني جوانان، بخشداري مركزي خاش، حوزه مقاومت شهداء وحدت زاهدان و شهيد خزائي چابهار به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را نيز كسب كردند.
 
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سيستان و بلوچستان خاطرنشان كرد: تيم هاي شهيد خزائي چابهار، بخشداري مركزي خاش و خليج هميشه فارس زاهدان در رده سني بزرگسالان مقام هاي اول تا سوم را در اين دوره از مسابقات كسب كردند.
 
وي بيان كرد: در رده سني پيشكسوتان تيم هاي شهيد عالي خاش، هيات سراوان و شهيد پيروزي زاهدان مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند.
 
سرهنگ پيروزي با بيان اينكه بدنسازی به عنوان رشته ورزشی جذاب و مفرح زمینه جذب تعداد زيادي از جوانان را در شهرستان خاش به صورت سازمان یافته فراهم کرده است. اظهار كرد: هدف از اعزام ورزشكاران به اين مسابقات تقويت روحيه نشاط و شادابي در ميان ورزشكاران و تاكيد به اهميت ورزش در زندگي روزمره با توجه به تاكيدات مقام معظم رهبري در خصوص جايگاه ورزش است.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 450005

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/450005/مسابقات-پرس-سینه-قهرماني-شرق-كشور-شهرستان-خاش-پايان-يافت-برترين-هاي-رقابت-معرفي-شدند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir