۰

وزارت دفاع روسیه: البغدادی احتمالا در حملات هوایی به سوریه کشته شده است

وزارت دفاع روسیه از کشته شدن احتمالی سرکرده داعش در حملات هوایی این کشور به شهر «رقه» خبر داد.وزارت دفاع روسیه امروز (جمعه) اعلام کرد به احتمال زیاد «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تروریستی داعش در حملات هوایی به سوریه کشته شده است. به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» در بیانیه وزارت دفاع روسیه تاکید شده است: «بر اساس اطلاعات اولیه، البغدادی در حملات هوایی روسیه به شهر رقه در روز 28 ماه می، (احتمالا) کشته شده است.» وزارت دفاع روسیه همچنین افزود حملات هوایی مسکو به رقه - پایتخت خودخوانده داعش در سوریه - در ماه می، 30 فرمانده میدانی داعش را به هلاکت رسانده است. در این بیانیه آمده است که جنگنده‌های سوخو 34 و 35 روسیه در تاریخ 28 ماه می به جلسه‌ای از فرماندهان داعش در شهر رقه حمله کردند و احتمالا ابوبکر البغدادی در همان جلسه کشته شده است. بر اساس اطلاعاتی که وزارت دفاع روسیه بدست آورده، سران داعش و اعضای آن در جلسه نظامی مذکور گردهم آمده بودند تا نقشه خروج از شهر رقه از طریق گذرگاه جنوبی آن را بررسی کنند. گفته می‌شود قبل از این حمله هوایی روسیه به رقه، ایالات متحده در جریان انجام آن قرار گرفته بود. انتهای پیام/
وزارت دفاع روسیه: البغدادی احتمالا در حملات هوایی به سوریه کشته شده است
وزارت دفاع روسیه امروز (جمعه) اعلام کرد به احتمال زیاد «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تروریستی داعش در حملات هوایی به سوریه کشته شده است.
به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» در بیانیه وزارت دفاع روسیه تاکید شده است: «بر اساس اطلاعات اولیه، البغدادی در حملات هوایی روسیه به شهر رقه در روز 28 ماه می، (احتمالا) کشته شده است.»
وزارت دفاع روسیه همچنین افزود حملات هوایی مسکو به رقه - پایتخت خودخوانده داعش در سوریه - در ماه می، 30 فرمانده میدانی داعش را به هلاکت رسانده است.
در این بیانیه آمده است که جنگنده‌های سوخو 34 و 35 روسیه در تاریخ 28 ماه می به جلسه‌ای از فرماندهان داعش در شهر رقه حمله کردند و احتمالا ابوبکر البغدادی در همان جلسه کشته شده است.
بر اساس اطلاعاتی که وزارت دفاع روسیه بدست آورده، سران داعش و اعضای آن در جلسه نظامی مذکور گردهم آمده بودند تا نقشه خروج از شهر رقه از طریق گذرگاه جنوبی آن را بررسی کنند.
گفته می‌شود قبل از این حمله هوایی روسیه به رقه، ایالات متحده در جریان انجام آن قرار گرفته بود.
انتهای پیام/ فارس
جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 450053
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *