۰
فرمانده سپاه شهرستان خاش:

خدمت به خانواده های نیازمند از مهمترين برنامه هاي سپاه است/ خانواده هاي محروم بيش ازهر چيز نيازمند حمايت معنوي و روحي هستند

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: خدمت به خانواده های نیازمند از مهمترين برنامه هاي سپاه است و سپاه همواره در چارچوب افزایش رفاه عمومی اقشار ضعيف و كم درآمد جامعه در راستای توسعه شهرستان تلاش مي كند.
خدمت به خانواده های نیازمند از مهمترين برنامه هاي سپاه است/ خانواده هاي محروم بيش ازهر چيز نيازمند حمايت معنوي و روحي هستند
سرهنگ پاسدار حسن فضلي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما از ديدار و دلجويي پاسداران از خانواده هاي نيازمند شهرستان خاش خبر داد و اظهار كرد: اين ديدارها در راستاي مردم‌ یاری، یتیم‌ نوازی و رسیدگی به مشکلات محرومان، كه از برنامه هاي اصلي اسلام و مورد تاكيد بزرگان دين اسلام است، انجام گرفت.
 
وي تصريح كرد: خدمت به مستضعفان و خانواده های نیازمند به عنوان یکی از أهداف و رسالت سپاه، بِنَا به تأکیدات مقام معظم رهبری است و  خنده آوردن بر لبان این قشر یکی از بهترین کارها و نیاز امروز جامعه است.
 
سرهنگ پاسدار فضلي با اشاره به فرمايش امام راحل در خصوص رسیدگی به محرومان، گفت: با توجه به اينكه روحیه استکبارستیزی و حمایت از مستضعفان سيره امام خميني(ره) بود ايشان خدمت به مستضعفان و حمايت از محرومان را خط مشی اصلی خود قرار داده بود.
 
 
وي اذعان كرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره تلاش می کند كه همه توان خود را در چارچوب افزایش رفاه عمومی اقشار ضعيف و كم درآمد جامعه در راستای توسعه شهرستان اجرا کند.
 
فرمانده سپاه شهرستان خاش با اشاره به نقش بسیج در شناسایی این خانواده ها، اظهار كرد: ديدار با خانواده هاي بی سرپرست و كم بضاعت در طول سال و به مناسبت هاي مختلف توسط رده هاي مختلف سپاه اين شهرستان در نظر گرفته مي شود.
 
.
.
.
.
انتهاي پيام/
يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 450720
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *