۰
فرمانده سپاه شهرستان خاش:

بسیج مظهر فداکاری و اقتدار نظام است/ اين نهاد مردمي و انقلابي بستر بستری مناسب برای سلامت اجتماعی دانش آموزان است

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: بسیج مظهر فداکاری و اقتدار نظام است و اين نهاد مردمي تاثیرگذارترین نیرو از بین خود مردم و بطن جامعه است.
بسیج مظهر فداکاری و اقتدار نظام است/ اين نهاد مردمي و انقلابي بستر بستری مناسب برای سلامت اجتماعی دانش آموزان است
به گزارش  تفتان ما ،سرهنگ پاسدار حسن فضلي در آ‌يين صبحگاهي در مدرسه قائم، اظهار كرد: بسیج دانش آموزی از اهمیت بالایی در انقلاب اسلامی برخوردار بوده و همواره به عنوان یک تشکل امین و متدین در بین ارکان نظام مطرح است .
 
وی با تاکید بر لزوم الگو قراردادن رشادت دانش آموزان شهید افزود: بسیاری از دانش آموزان شهید دوره دفاع مقدس از نخبگان فرهنگ بسیجی بودند که با شعار ایمان، قلم ، شجاعت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند که باید سر لوحه همه دانش آموزان باشند.
 
سرهنگ پاسدار فضلي با بیان اینکه مدارس مرکز انسان‌سازی است افزود: ارتقا سطح برنامه‌ها و تقویت مدارس برای نفوذ و تأثیرگذاری بیشتر در دستور کار قرار دارد.
 
 
وي گفت: بسیج تاثیرگذارترین نیرو از بین خود مردم و بطن جامعه است و تفكر بسیجی باید همراه بسیجی بوده و لازمه اصلی حرکت ما در این برهه بصیرت و آگاهی مومنانه است.
 
فرمانده سپاه شهرستان خاش با بيان اينكه بسیج شجره‌ای طیبه از شجره‌های بهشت است، اذعان كرد: نهال این نهاد به دست امام راحل(ره) نشانده شده و تاکنون خدمات ارزشمندی به انقلاب اسلامی ارائه کرده است.
وي اظهار كرد: حضرت امام راحل(ره) که خود عالم‌، عامل، سیاستمدار باتقوایی بود به هیچ چیز افتخار نکرد، مگر به بسیجی بودن خود و سرانجام خود را با بسیجیان گره زد و فرمود، امید‌وارم خداوند مرا با بسیجیان محشور کند.
 
گفتني است؛ نظير اين برنامه در مدارس مختلف شهرستان خاش برگزار شده است.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 450721
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *