۰
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خاش:

فضای مجازی فرصتی مغتنم جهت معرفی ظرفیت های دینی است/ دشمنان در اينترنت به دنبال انحراف جوانان ايراني هستند

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خاش گفت: فضای مجازی فرصتی مغتنم جهت معرفی ظرفیت های دینی است و آسیب های فضای مجازی و ارتباط از طریق فضای مجازی در سال های اخیر جایگاه قابل توجهی در ميان نسل جوان جامعه ما پیدا کرده است.
فضای مجازی فرصتی مغتنم جهت معرفی ظرفیت های دینی است/ دشمنان در اينترنت به دنبال انحراف جوانان ايراني هستند
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام عبدالواحد سپاهي در كارگاه و نشست آسيب شناسي فضاي مجازي كه در كانون فرهنگي ورزشي سپاه خاش برگزار شد، اظهار كرد: زمینه‌سازی جهت عزم ملی در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن، افزایش سطح احساس مسئولیت عموم مردم برای ارتقای فرهنگ عمومی و گسترش سبک زندگی اسلامی از مهمترین اهداف و برنامه هاي بسيج است.
 
وي بيان كرد: دهکده ی جهانی که ما در آن زندگی می کنیم ،  دنیایی از انواع فرصت ها نیز محسوب می شوند،کسب انواع علوم، اطلاع از اخبار و کارآفرینی و را می توان در این جهان بدون مرز بدست آورد.
 
حجت الاسلام سپاهي با بيان اينكه آسیب های فضای مجازی و ارتباط از طریق فضای مجازی در سال های اخیر جایگاه قابل توجهی در بین نسل جوان جامعه ما پیدا کرده است، گفت: شبکه های اجتماعی در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی افراد  تأثیرگذار بوده و در شکل دهی به هویت جوانان  نقش دارند و به همین دلیل نمی توان آن ها را نادیده گرفت.
 
 
وي ادامه داد: فعالیت کاربران در فضای مجازی در کنار تلاشهای موثر فعالان رسانه به خوبی می تواند زیبایی های اسلام را به دنیا نشان دهد.
 
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خاش با باين اينكه دشمنان اسلام برای ضربه زدن به مسلمانان از هر گونه ترفندی استفاده می کنند، اذعان كرد: اقشار مختلف جامعه اسلامی و از جمله قشر جوان باید از امکانات بروز و کارآمد و علم مجازی و اینترنت بهره ببرند.
 
وي اظهار كرد: در حال حاضر اینترنت به شرط استفاده صحیح ابزاری مناسب برای توسعه افکار و اندیشه های بشری محسوب می شود و آگاهی نسبت به تهدیدات فضای سایبری در درجه ی نخست اولویت قرار دارد زیرا آگاهی راه نفوذ شیادان به حریم خصوصی افراد را مسدود می کند و از وقوع بسیاری از جرایم جلوگیری می کند.
 
 
در ادامه اين گردهمايي مسئول قرارگاه بصيرت فضاي مجازي سخناني به ايراد سخناني در خصوص اهميت جنگ نرم در اين عرصه و زمان كنوني و همچنين توجيه برنامه ها و وظايف رابطين در حوزه ها و كانون ها و آموزش وبلاگ نويسي پرداخت.
 
گفتني است؛ به مناسبت هفته بسيج ايستگاه هاي مشاوره فضاي مجازي در مدارس، دانشگاه ها و مساجد شهرستان خاش برگزار شد.
 

 
.

.

.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 450722
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *