۰
فرمانده سپاه شهرستان خاش در آبرو محله شهيدان:

شهدا خود را فدای امنیت و پایداری نظام کردند/ بسیج نقش بي نظيري در دفاع از اسلام ایفا کرده است

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: شهدا خود را فدای امنیت و پایداری نظام کردند و شهید پاداش بزرگ به جامعه ای است که بسترهای لازم را برای شهادت فراهم می کند.
شهدا خود را فدای امنیت و پایداری نظام کردند/ بسیج نقش بي نظيري در دفاع از اسلام ایفا کرده است
به گزارش تفتان ما، سرهنگ پاسدار حسن فضلي در آبرومحله هاي شهداي شهرستان خاش كه در حوزه هاي مختلف مقاومت برگزار شد، با بيان اينكه ایران تمام‌قد در مقابل سیاست‌های آمریکا ایستاده است، اظهار كرد: شهدای ما درخشنده‌ترین و پرثمرترین کارنامه را در تاریخ انقلاب دارند.
 
وي با بيان اينكه شهدا زندگی ائمه اطهار را سرلوحه کار خویش قرار دادند، تصريح كرد: جنگ و دفاع یک جسم دارد و یک روح، روح دفاع ما همان روح شهداست که در راه دفاع از وطن و برای رضای او آسمانی شد و راز و رمز مقدس شدن دفاع ما همین است.
 
سرهنگ پاسدار فضلي گفت: شهدا مرگی را انتخاب کردند که همراه با شهود، مشاهده و درک محضر الهی بود و برطبق آیات قرآن شهدا زنده و در نزد خداوند روزی می خورند این یک تمثیل نبوده بلکه حیاتی معنوی و واقعی است شهدا به معنای واقعی زنده و در میان ما هستند.
 
 
وي خاطرنشان كرد: شهادت راهی برای زنده مانده است نه برای مردن و شهدا از نخستین گامی که به شهادت می رسد خود را به زندگی جاوید متصل كردند.
 
فرمانده سپاه شهرستان خاش اذعان كرد: شهدا کسانی بودند که آن زمان سنگر مدرسه را رها کردند و به جبهه ها عزیمت كردند تا از دین، اسلام و نظام دفاع کنند که وظیفه همه ما است که قدردان این زحمات باشیم.
 
وي اظهار كرد: نسل جدید باید با ویژگی ها و ارزش های بسیج و همچنین شهدای والامقام آشنا شود و همه ما باید با افتخار این مسیر را ادامه دهیم تا این پرچم را به دست آقا امام زمان(عج) برسانیم.
 
گفتني است؛ يادواره آبرو محله شهيدان جمالزهي مقدم، رحمت الله ريگي و محمدگل شهنوازي در مكان هاي مختلف به مناسبت هفته بسيج در شهرستان خاش برگزار و از خانواده هاي معظم شهدا تجليل و همچنين چندين پايگاه مقاومت بسيج نيز افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب: 450723
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *